دوشنبه 26 شهریور 1403

ستاره اتریشی تاریخی شد / صندلی آلابا، جذاب‌ترین آیتم موزه رئال مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره اتریشی تاریخی شد / صندلی آلابا، جذاب‌ترین آیتم موزه رئال مادرید!

صندلی‌ای که داوید آلابا در سال 2022 بعد از پیروزی رئال مقابل پی‌اس‌جی بالای سر برد امروز با امضای او در موزه رئال مادرید قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، امروز رئال مادرید از موزه و فروشگاه رسمی جدید خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رونمایی کرد. در جریان بازسازی این ورزشگاه موزه و فروشگاه رسمی باشگاه هم با تغییراتی مواجه شدند و امروز درهای آنها به روی هواداران باز شد.

هواداران بعد از ورود به موزه رئال مادرید با یک آیتم جدید مواجه شدند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. صندلی معروفی که بین هواداران رئال به صندلی داوید آلابا مشهور شده است.

این صندلی ویژه به دلیل اتفاقی که در جریان پیروزی تاریخی رئال بر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان 22-2021 رخ داد مشهور شده است. این مدافع اتریشی بعد از اینکه کریم بنزما گل سوم رئال را به ثمر رساند یکی از صندلی‌های کنار زمین را بلند کرد و بالای سر برد.

آلابا بعدها درباره آن ماجرا گفت:" خوب است که آدم هر از چند گاه یک خوشحالی جدید داشته باشد. آن صندلی برایم جالب بود ولی در لحظه نفهمیدم چرا آن کار را کرده بودم. از شدت خوشحالی از خود بیخود شده بودم. اصلا فکر نکردم، کاملا احساسی آن کار را انجام دادم. ما یک کامبک دیوانه‌دار زده بودیم و من به هیچ چیز فکر نمی‌کردم".

داوید آلابا از آن زمان بارها آن حرکت را به دلیل درخواست هواداران تکرار کرده است. از جمله چند روز پیش وقتی رئال در ورزشگاه ومبلی موفق شد دورتموند را شکست داده و برای پانزدهمین بار فاتح چمپیونزلیگ شود.

ستاره اتریشی تاریخی شد / صندلی آلابا، جذاب‌ترین آیتم موزه رئال مادرید! 2