سه‌شنبه 19 تیر 1403

ستاره اسپانیا:/ در لحظه‌های آخر با قلبمان بازی کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره اسپانیا:/ در لحظه‌های آخر با قلبمان بازی کردیم

دانی اولمو، هافبک تکنیکی اسپانیا، که پس از درخشش در بازی دیشب مقابل آلمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در گفتگو با خبرنگاران به تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش پرداخت و ابراز امیدواری کرد که مصدومیت پدری جدی نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا و آلمان، امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. در نهایت در بازی نزدیک و هیجان‌انگیز، اسپانیا توانست 2-1 آلمان را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در مرحله بعد، اسپانیا به مصاف برنده بازی فرانسه - پرتغال خواهد رفت.

اولمو که در این بازی یک گل و یک پاس گل برای اسپانیا به ثمر رساند، گفت: "واقعا خسته‌ام، اما به شدت احساس غرور می‌کنم. چه تیم فوق‌العاده‌ای داریم و چقدر تا پایان جنگیدیم. این باورنکردنی است و من خیلی خوشحالم."

او در ادامه افزود: "این پیروزی متعلق به همه است و مهم‌ترین چیز تیم ماست. امیدواریم مصدومیت پدری فقط یک مصدومیت جزئی باشد، چون او بازیکن فوق‌العاده مهمی برای ماست. این پیروزی برای او بود. حالا به دنبال نیمه‌نهایی هستیم!"

اولمو در مورد لحظات پایانی بازی که اسپانیا با وجود اخراج کارواخال 10 نفره به دفاع پرداخت، گفت: "در آن لحظات آخر که بدنمان توانی ندارد، با قلبمان بازی می‌کنیم. ما جشن می‌گیریم و از این پیروزی لذت می‌بریم، اما با آرامش، چون 4-5 روز دیگر بازی نیمه‌نهایی را در پیش داریم."

ستاره اسپانیا:/ در لحظه‌های آخر با قلبمان بازی کردیم 2