دوشنبه 14 خرداد 1403

ستاره اینتر تأیید کرد: قراردادم را تمدید می‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره اینتر تأیید کرد: قراردادم را تمدید می‌کنم

لائوتارو مارتینز تایید کرد که تمدید قراردادش با اینتر به مراحل نهایی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم آرژانتینی در حال حاضر تا ژوئن 2026 با نراتزوری قرارداد دارد، اما مذاکرات برای ثبت یک قرارداد جدید از ماه‌ها قبل بدون مشکل خاصی از سمت دو طرف آغاز شده است.

زمان زیادی تا رسمی شدن این تمدید باقی نمانده است. در حال حاضر موضوع به جزئیات رسیده است و فقط توافق بر سر موارد کوچک باقی مانده است. لائوتارو مارتینز در این مورد گفت:«ما در حال صحبت هستیم و در مسیر درست قرار داریم.»

لائوتارو در فصل گذشته قهرمانی جام جهانی را با تیم ملی آرژانتین به دست آورد و در اینتر نیز پس از قهرمانی در کوپا ایتالیا و سوپرجام، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

او در این مورد گفت:«2023 سال فوق العاده‌ای برای من بود، تنها قطعه‌ای که از پازل گم شده بود در فینال لیگ قهرمانان و در استانبول بود. ما به عنوان یک تیم بسیار رشد کرده‌ایم. خیلی خوشحالم که در اینتر به فوتبالم ادامه می‌دهم.»

پیروزی 2-1 امروز مقابل ورونا به این معنی است که اینتر در پایان این هفته نیز صدرنشینی را حفظ خواهد کرد. مارتینز درباره این شرایط گفت:«ما روی خودمان متمرکز هستیم، بدون اضطراب. در بازی‌های اخیر مقابل جنوا و ورونا کمی سختی کشیده‌ایم که طبیعی است.»

ستاره اینتر تأیید کرد: قراردادم را تمدید می‌کنم 2