سه‌شنبه 19 تیر 1403

ستاره رئال: غایب بزرگ آلمانی‌ها در نیمه نهایی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره رئال: غایب بزرگ آلمانی‌ها در نیمه نهایی

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی و ستاره خط دفاعی رئال مادرید، به دلیل محرومیت دیدار حساس مرحله نیمه نهایی یورو 2024 مقابل برنده جدال پرتغال و فرانسه را از دست داد تا ضربه بزرگی به ژرمن‌ها در این نبرد سرنوشت ساز وارد شود.

به گزارش "ورزش سه"، رودیگر که یکی از ارکان اصلی موفقیت آلمان در یورو 2024 بوده است، در دقیقه 13 بازی روی دنی اولمو، هافبک اسپانیا، خطا کرد و کارت زرد دریافت کرد. او که پیش از این نیز در مرحله گروهی یک کارت زرد دریافت کرده بود، با این اخطار دوم از حضور در بازی بعدی محروم شد.

غیبت رودیگر بدون شک ضربه مهلکی به خط دفاعی آلمان خواهد زد. او در طول مسابقات یورو 2024 با اقتدار در قلب خط دفاعی مانشافت ایستاده بود و به عنوان یکی از بهترین مدافعان این تورنمنت شناخته می‌شد.

حالا یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، باید برای جایگزینی این ستاره کلیدی چاره‌ای بیندیشد. ماتئوس تاه گزینه اصلی برای پر کردن جای خالی رودیگر در ترکیب ژرمن‌ها است. تاه که سابقه بازی در پست دفاع میانی را دارد، در این فصل برای بایر لورکوزن به میدان رفته است.

با این حال، تاه تجربه و کارنامه درخشانی مانند رودیگر ندارد و بعید به نظر می‌رسد بتواند به طور کامل جای خالی او را پر کند.

محرومیت رودیگر نگرانی‌های زیادی را برای هواداران آلمان به وجود آورده است. باید منتظر ماند و دید که آیا مانشافت بدون این ستاره کلیدی می‌تواند از سد برنده پرتغال و فرانسه عبور کند و راهی فینال یورو 2024 شود یا خیر.

ستاره رئال: غایب بزرگ آلمانی‌ها در نیمه نهایی 2