شنبه 31 شهریور 1403

ستاره رئال نم پس نداد: نمی‌دانم امباپه کجا می‌رود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره رئال نم پس نداد: نمی‌دانم امباپه کجا می‌رود!

اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، با وجود اصرار خبرنگار کانال پلاس، اطلاعاتی درمورد آینده کیلیان امباپه به زبان نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به لطف برتری 1-0 در آلمان، با وجود تساوی 1-1 در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش، به دور بعدی صعود کرد.

در پایان این این بازی، اورلین شوآمنی، ملی پوش فرانسوی به سوالات کریستوف کاریون، خبرنگار کانال پلاس، پاسخ داد.

هافبک رئال مادرید در ابتدا در مورد داوری و کارت زرد وینیسیوس جونیور پس از حمله به بازیکن حریف گفت: "شاید در بازی امروز ما خوش شانس بودیم."

سپس این خبرنگار با اصرار فراوان روی سؤالات مربوط به آینده کیلیان امباپه، شوآمنی را وارد چالش کرد. این اتفاق پس از افتاده بود که شوآمنی به احتمال جدایی امباپه از پاری سن ژرمن در برنامه ایکس واکنش نشان داده بود.

اورلین شوآمنی ابتدا با شیطنت و کنایه پاسخ داد: "من دیدم که خنده‌دار است، درست بعد از بحثی بود که آخرین‌بار داشتیم. چه تصادف باورنکردنی ای. حواسم نبود، داشتم چرت می‌زدم، بیدار شدم و توییتر را باز کردم. بوم! الان متوجهم، اما هنوز نمی‌دانم او کجا می‌رود."

این خبرنگار فوری سوال بعدی خود را مطرح کرد و گفت: "امباپه در رئال مادرید؟" شوآمنی پاسخ داد: "نمی‌دانم، شاید از رئیس باشگاه بپرسم که اگر می‌خواهد، بیاید و با شما صحبت کند، ببینیم به شما چه می‌گوید، اما در هر صورت، نه، ما هیچ اطلاعاتی نداریم. اگر امباپه بیاید، برای ما خوب است، اگر او به جای دیگری برود، انتخاب اوست."

و این خبرنگار در سوال دیگری به شوآمنی گفت: "آیا می‌خواهی به او کمک کنی تا یک آپارتمان پیدا کند؟" هافبک رئال مادرید در پاسخ به این سوال گفت: "اگر به او کمک کنم آپارتمانش را پیدا کند چه می‌شود؟ نه، فکر می‌کنم اگر بخواهد به جایی برود، از قبل خودش آن را هماهنگ کرده است. از آنجایی که در پاریس نخواهد بود، اگر به نظرم به لیورپول یا آرسنال برود، به من نیازی ندارد که برای او خانه‌ای پیدا کنم."

ستاره رئال نم پس نداد: نمی‌دانم امباپه کجا می‌رود! 2