یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ستاره رئال: کسی انتظار نداشت جلوی سیتی پنالتی بزنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره رئال: کسی انتظار نداشت جلوی سیتی پنالتی بزنم

آنتونیو رودیگر، ستاره رئال مادرید، می‌گوید کسی انتظار نداشته او زننده آخرین پنالتی بازی مقابل منچستر سیتی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل آنتونیو رودیگر در رئال مادرید آسان نبود، اما او مطمئناً در فصل 24-2023 به شرایط ایده‌آل خودش رسیده است. این ملی‌پوش آلمانی یکی از بهترین بازیکنان مادریدی‌ها بوده است و حضور ثابت او در مرکز دفاع به تیم کارلو آنچلوتی کمک کرده تا در مسیر قهرمانی لالیگا و سپس چمپیونزلیگ بماند.

او که پنجشنبه جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل را دریافت کرد، در گفت‌وگو با موندو دپورتیوو از شرایطش در رئال مادرید و بهترین لحظه‌ای که در این باشگاه تجربه کرده، صحبت کرد.

او گفت: «من خیلی خوشحالم. این نشان می‌دهد که ما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همچنین در سطح فردی نشان می‌دهد که هواداران من را می‌پذیرند و برای من ارزش قائل هستند. این بسیار مهم است. من در تیم احساس خوبی دارم و اعتماد‌به‌نفس زیادی دارم. ما فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم آن را در سطح بالایی به پایان برسانیم.»

از رودیگر در مورد لحظه مورد علاقه‌اش در ماه آوریل پرسیده شد، و شاید جای تعجب نباشد که او پنالتی خود مقابل منچستر سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را انتخاب کرد: «اگر می‌توانستم یک لحظه را در آوریل انتخاب کنم، آن پنالتی برابر سیتی بود، زیرا هیچکس انتظار نداشت که من آخرین ضربه را بزنم. مربی به من ایمان داشت و خوشحالم که به تیم کمک کردم. این وظیفه من است و همیشه مشتاقانه منتظر آن هستم.»

ستاره رئال: کسی انتظار نداشت جلوی سیتی پنالتی بزنم 2