دوشنبه 2 مهر 1403

ستاره سیتی برنده جایزه بزرگ را مشخص کرد / نه من و نه هالند، توپ طلا مال مسی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سیتی برنده جایزه بزرگ را مشخص کرد / نه من و نه هالند، توپ طلا مال مسی است!

رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، که از نامزدهای اصلی توپ طلا است می‌گوید این جایزه امسال حق لیونل مسی است و نه هیچکس دیگری حتی ارلینگ هالند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی چند ماه پیش در قطر تیم ملی کشورش آرژانتین را برای سومین بار قهرمان جام جهانی کرد و سپس با باشگاه سابقش پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک شد.

لئو مسی تا کنون هفت توپ طلا به دست آورده و از این نظر رکوردار است. بیش از هر چیز دیگری درخشش او در قطر و قهرمانی‌اش در جام جهانی باعث شده از ابرستاره آرژانتینی به عنوان شانس اول کسب هشتمین توپ طلا یاد شود.

رودری یکی از رقبای لئو مسی برای رسیدن به توپ طلای امسال است. اما یکی از هم‌تیمی‌های او در منچسترسیتی از این ستاره اسپانیایی هم شانس بیشتری دارد و از او به عنوان رقیب اصلی مسی یاد می‌شود: ارلینگ هالند. رودری امروز گفت نه تنها خودش بلکه حتی ارلینگ هالند امسال شایسته دریافت توپ طلا نیستند و این جایزه بدون شک باید به کاپیتان تیم ملی آرژانتین اهدا شود.

رودری در مصاحبه‌ای با رادیوی اسپانیایی کوپه گفت:" من معتقدم توپ طلا به لئو مسی می‌رسد. در اینکه هالند هم مدعی بزرگی است و شایستگی دارد شکی نیست ولی توپ طلا برای مسی است".

ستاره منچسترسیتی در ادامه این مصاحبه گفت: برای خودش شانسی قائل نیست چرا که برای توپ طلا یک فوتبالیست باید مثل مسی یا حتی هالند در معرض توجه رسانه‌ای باشد. چیزی که او از آن محروم بوده است. ستاره سیتی گفت:" این را می‌دانیم که توپ طلا یک جایزه انفرادی است و بازاریابی و توجه رسانه‌ای در آن نقش زیادی دارد. در بین غولهایی که نامزد جایزه هستند من بازاریابی لازم را ندارم. ژاوی و اینیستا هم در دوران خودشان همین مشکل را داشتند. برای همین ترجیح می‌دهم بیشتر به فکر جوایز و افتخارات تیمی باشم".

ستاره سیتی برنده جایزه بزرگ را مشخص کرد / نه من و نه هالند، توپ طلا مال مسی است! 2
ستاره سیتی برنده جایزه بزرگ را مشخص کرد / نه من و نه هالند، توپ طلا مال مسی است! 3
ستاره سیتی برنده جایزه بزرگ را مشخص کرد / نه من و نه هالند، توپ طلا مال مسی است! 4