یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ستاره سیتی: حتی فکر جدایی پپ هم ناراحتم می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سیتی: حتی فکر جدایی پپ هم ناراحتم می‌کند

فیل فودن می‌گوید حتی فکر جدایی پپ گواردیولا از منچستر سیتی هم باعث ناراحتی‌اش می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که شایعاتی مبنی بر جدایی پپ گواردیولا از منچستر سیتی در پایان فصل 25-2024 به گوش می‌رسد، فیل فودن احساساتش را در مورد این اتفاق ابراز کرد.

در فصلی که یورگن کلوپ در میان گریه‌های بازیکنان لیورپول از این باشگاه جدا شد، پپ گواردیولا توانست به همراه منچستر سیتی برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

فیل فودن که نقش بزرگی در این موفقیت داشت و درنهایت به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی، به نقش پپ در منچستر سیتی پرداخت.

او گفت:«احساس می‌کنم مربیان دیگر کمی اوضاع را پیچیده می‌کنند. بهترین توصیه‌ای که پپ در این فصل به من کرد این بود که «سعی نکن کار را دشوار کنی و در هر کاری فیل فودن باش» و من احساس می کنم آن نصیحت واقعاً باعث پیشرفت زیادی شد.

در این سال‌ها من در اینجا غیر از او مربی دیگری نداشته‌ام، بنابراین وقتی او برود عجیب خواهد بود. من نمی‌خواهم زیاد در این مورد فکر کنم. می‌خواهم از کارهایی که اکنون با او انجام می‌دهیم لذت ببرم. حتی فکر کردن به جدا شدن او هم باعث می‌شود که من ناراحت شوم، به همین خاطر ترجیح می‌دهم به زمان حال فکر کنم.»

ستاره سیتی: حتی فکر جدایی پپ هم ناراحتم می‌کند 2