شنبه 31 شهریور 1403

ستاره سیتی روز کودک بیمار را ساخت / هدیه خاص روبن دیاز: جنگاوری با قلب مهربان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سیتی روز کودک بیمار را ساخت / هدیه خاص روبن دیاز: جنگاوری با قلب مهربان

روبن دیاز به دلیل اینکه باکس وی‌ای‌پی شخصی خود را در بازی مقابل اینتر به یک کودک بیمار و خانواده‌اش اهدا کرده بود، مورد ستایش قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاز امروز در آستانه دیدار حساس تیم منچسترسیتی مقابل آرسنال برای توپچی‌ها خط و نشان کشید تا روحیه جنگندگی‌اش را به نمایش بگذارد.

اما رسانه‌های انگلیسی فاش کردند که این مدافع پرتغالی در کنار روحیه جنگندگی که هم در زمین و هم در مصاحبه‌هایش به نمایش می‌گذارد، شخصیت دیگری هم دارد که قابل ستایش است.

توجه‌ها به روبن دیاز زمانی معطوف شد که یک پست در شبکه‌های اجتماعی برای تشکر از او منتشر شد. پدر یک کودک بیمار به نام نیام تایلر در این پست از روبن دیاز تشکر کرد و برای اولین بار مشخص شد که روبن دیاز در بازی سیتی با اینتر باکس وی‌ای‌پی شخصی خودش در ورزشگاه اتحاد را در اختیار این کودک بیمار و خانواده‌اش گذاشته بود. کودکی که هوادار پر و پا قرص منچسترسیتی و روبن دیاز است.

پدر این کودک بیمار نوشت: "نیام هلن و خانواده‌اش شب درخشانی را در اتحاد سپری کردند. من اول با باشگاه منچسترسیتی تماس گرفتم تا ببینم آیا می‌توانند به ما صندلی‌های بهتری بدهند تا وقتی بازیکنان وارد زمین می‌شوند بتوانیم بهتر آنها را ببینیم. چون هلن خیلی دوست داشت بازیکن‌های محبوبش را از فاصله نزدیک تماشا کند. چند روز بعد خانمی به نام آلیس از سیتی ایمیل زد و گفت روبن دیاز وقتی متوجه شده، می‌خواهد باکس وی‌آی‌پی شخصی‌اش را به ما بدهد. او کلی هدیه و حتی پیراهن امضاشده‌اش را هم برای هلن گذاشته بود. من واقعا از تو سپاسگزارم روبن دیاز، ستاره‌ای با قلب مهربان."

ستاره سیتی روز کودک بیمار را ساخت / هدیه خاص روبن دیاز: جنگاوری با قلب مهربان 2