پنج‌شنبه 14 تیر 1403

ستاره فرانسه: انتظار نداشتم بلژیک دفاعی بازی کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره فرانسه: انتظار نداشتم بلژیک دفاعی بازی کند

ژول کنده می‌گوید از سبک بازی بلژیک در دیدار با فرانسه شگفت‌زده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع تیم ملی فرانسه، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل بلژیک، درباره بازی و عملکرد تیمش صحبت کرد. فرانسه در شب عملکرد عالی این مدافع توانست با گل به خودی یان فرتونگن، با نتیجه 1-0 بلژیک را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 برسد.

کنده درباره بازی بلژیک گفت:«از نحوه بازی بلژیک شگفت‌زده شدم. فکر می‌کردم آنها بیشتر هجومی بازی کنند، به خصوص وقتی ترکیب آنها را دیدم. اما ما بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان داریم که می‌توانند مدافعان حریف را عقب ببرند.»

کنده سپس از عملکرد فرانسه در این مسابقه به عنوان بهترین نمایش تیم در رقابت‌های اخیر یاد کرد. او گفت:«برای من، این بهترین عملکرد ما در این بازی‌ها بود. ما فرصت‌های زیادی خلق کردیم، بازی کاملی ارائه دادیم و گل در پایان بازی ما را به هدفی که داشتیم رساند.»

کنده همچنین درباره فرم کنونی خود پس از بازگشت از مصدومیت صحبت کرد. او گفت:«شاید وقتی از مصدومیت برگشتم، در بهترین فرم خود نبودم. اما سرم را پایین انداختم، به نقاط ضعفم نگاه کردم و حالا از نظر بدنی احساس خوبی دارم. می‌دانم که هم‌تیمی‌ها و مربیانم به من اعتماد دارند و این بهترین دوره دوران حرفه‌ای من است.»

ستاره فرانسه: انتظار نداشتم بلژیک دفاعی بازی کند 2