یک‌شنبه 10 تیر 1403

ستاره فرانسه: انتقادات روی من تاثیر نمی‌گذارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره فرانسه: انتقادات روی من تاثیر نمی‌گذارند!

دایو اوپامکانو، مدافع تیم ملی فرانسه، به انتقادات فراوان از او واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو 2024 با انتقادات فراوانی مواجه بوده است. آنها با یک برد و دو تساوی به مرحله بعد راه یافتند و نمایش‌های ضعیف‌شان با واکنش تند هواداران روبرو شده است. دایو اوپامکانو، که خود به دلیل پنالتی دادن در بازی با لهستان مورد حمله هواداران قرار گرفته است، در کنفرانسی مطبوعاتی، در این مورد صحبت کرد.

این مدافع فرانسوی در مورد مدیریت اشتباهاتش و فکر کردن به آنها در جریان بازی گفت:«الان فورا بعد از اشتباه به آن فکر نمی‌کنم، وقتی جوان‌تر بودم، بله. اکنون وقتی اشتباهی می‌کنم، سعی می‌کنم بر روی کار بعدی تمرکز کنم. به خودم می‌گویم که اشتباه انجام شده است و سعی می‌کنم دوباره تمرکز کنم، زیرا اتفاقات بسیار سریع رخ می‌دهند.»

اوپامکانو درباره پنالتی‌ای که در مقابل لهستان مرتکب شد، گفت:«بعد از مسابقه دوباره آن را تماشا کردم. می‌توانستم در این صحنه بهتر عمل کنم، اما به خودم گفتم که اگر اجازه دهم او توپ را کنترل کند، ممکن است تنها مقابل دروازه قرار بگیرد. سپس از من پرسیده می‌شد که چرا دخالت نکردم. شما باید در مدت زمان کوتاهی تصمیم بگیرید. من انتخاب کردم که پایم را دراز کنم. این کمی پیچیده بود، اما اکنون تمام شده است و من به آینده نگاه می‌کنم.»

اوپامکانو در مورد انتقادات نیز اظهار داشت:«همیشه انتقادات وجود دارد. باید دید چگونه آن‌ها را می‌پذیرید. شخصاً، این‌ها بر من تأثیری نمی‌گذارند و سعی می‌کنم به دقت به آنچه در مورد من گفته می‌شود، توجه نکنم. همیشه سعی می‌کنم بر تیم تمرکز کنم و ببینم چگونه می‌توانم پیشرفت کنم.»

او درباره تیم ملی فرانسه در یورو 2024 گفت:«ما تیم خوبی داریم و بازیکنان هم آماده هستند. ما کاملا آماده هستیم که در بازی‌های بزرگ بدرخشیم و تیم را به مرحله بعدی ببریم.»

ستاره فرانسه: انتقادات روی من تاثیر نمی‌گذارند! 2