چهارشنبه 6 تیر 1403

ستاره فرانسه خبر داد: امباپه به لهستان می‌رسد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره فرانسه خبر داد: امباپه به لهستان می‌رسد

آدرین رابیو، ستاره تیم ملی فرانسه، می‌گوید کیلیان امباپه مشکلی برای همراهی این تیم در بازی برابر لهستان نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 مقابل تیم ملی لهستان به میدان رفت و موفق شد با تک گل ووبر که به اشتباه وارد دروازه خودی شده بود در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

اما مصدومیت شدید امباپه در این بازی که با خونریزی زیاد و شکستگی بینی او همراه بود این برد را تحت الشعاع قرار دارد و باعث شد که توجه همه به وضعیت این بازیکن باشد و حالا همه نگران هستند و این سوال را دارند که آیا او خواهد توانست تیمش را در بازی برابر هلند و لهستان همراهی کند.

رابیو پس از این بازی و در حالی که امباپه راهی بیمارستان شده بود به خبرنگاران گفت: «امباپه خوب است. او گفت که شادی بتواند برای بازی سوم مرحله گروهی (برابر تیم ملی لهستان) آماده باشد و ما را همراهی کند.»

امباپه پس از این بازی راهی بیمارستان شد و در ابتدا صحبت از عمل جراحی به میان آمد اما در نهایت تصمیم بر این شد که عملی صورت نگیرد و انتظار می‌رود که او در دیدارهای پیش رو با ماسک مخصوص وارد زمین شد. احتمال حضور او در دیدار برابر هلند هم که جمعه این هفته برگزار خواهد شد بسیار کم است.

ستاره فرانسه خبر داد: امباپه به لهستان می‌رسد 2