دوشنبه 2 مهر 1403

ستاره لهستانی بالاتر از امباپه / لواندوفسکی در 20 دقیقه دوباره پیچیچی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره لهستانی بالاتر از امباپه / لواندوفسکی در 20 دقیقه دوباره پیچیچی شد

لواندوفسکی با به ثمر رساندن دو گل مقابل ویارئال بالاتر از امباپه در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین مصاف های هفته ششم لالیگا، تیم های ویارئال و بارسلونا از ساعت 20:00 به مصاف هم رفته اند. دیداری که برای شاگردان هانسی فلیک بسیار مهم است چرا که بعد از شکست ناباورانه مقابل موناکو چاره ای جز پیروزی مقابل ویارئال در خانه برای بازگشت دوباره به نوار پیروزی های متوالی ندارند.

این دیدار اما با حملات ویارئال میهمان آغاز شد. آن ها حتی در هشتمین دقیقه بازی به گل هم رسیدند اما به علت در آفساید بودن یرمی پینتو، این گل پس از بررسی از طریق وی ای آر مردود اعلام شد.

شاگردان فلیک اما واکنش بسیار خوبی به عرض اندام زیردریایی ها نشان دادند و دو موقعیت عالی توسط لامین یامال و پدری خلق کردند که ابتدا ضربه مهاجم جوان کاتالان ها از با برخورد به تیرک دروازه به زمین بازی برگشت و سپس شوت زیبای پدری با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت‌.

مقاومت ویارئال اما سرانجام در دقیقه 20 شکسته شد و گل نخست بارسلونا توسط رابرت لواندوفسکی آماده به ثمر رسید. گلی که با همکاری تماشایی شاگردان فلیک و پاس های تک ضرب بازیکنان این از زمین خودی تا محوطه جریمه ویارئال با پاس در عمق هوشمندانه پابلو توره و ضربه تمام کننده لواندوفسکی در موقعیت تک به تک با دیگو کنده به ثمر رسید تا بارسلونا 1-0 پیش بیفتد.

پانزده دقیقه بعد از این گل، روی ارسال کرنر از سمت راست زمین ویارئال و ارسال عالی لامین یامال، رافینیا با ضربه سر می‌رفت که گل دوم را به نام خود کند اما واکنش کنده زحمت این گل را روی دوش لواندوفسکی گذاشت تا روی ضربه ریباند و در شرایطی نامتعادل با یک قیچی نصفه و نیمه گل دوم بارسلونا نیز به ثمر برسد.

گفتنی است این ششمین گل مهاجم لهستانی بارسلونا در فصل جاری بود. او علاوه بر این گل‌ها، موفق به ثبت دو پاس گل تا اینجای رقابت ها نیز شده و یکی از آماده ترین نفرات تیم ترسناک هانسی فلیک به حساب می‌آید.

ستاره لهستانی بالاتر از امباپه / لواندوفسکی در 20 دقیقه دوباره پیچیچی شد 2
ستاره لهستانی بالاتر از امباپه / لواندوفسکی در 20 دقیقه دوباره پیچیچی شد 3
ستاره لهستانی بالاتر از امباپه / لواندوفسکی در 20 دقیقه دوباره پیچیچی شد 4