دوشنبه 9 مهر 1403

ستاره‌های لالیگایی، دردسر بزرگ استقلال:/ زوج خط حمله السد، ستاره‌هایی از رئال و بارسا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره‌های لالیگایی، دردسر بزرگ استقلال:/ زوج خط حمله السد، ستاره‌هایی از رئال و بارسا

دو بازیکن هجومی السد سابقه حضور در تیم دوم رئال و بارسلونا را داشته اند.

به گزارش ورزش سه، السد قطر با ستاره‌های برجسته‌ای از کشورهای مختلف با رزومه های درخشان مقابل استقلال حاضر خواهد شد و در کنار بازیکنان ملی‌پوش قطری، یک تیم کامل از ستاره‌های خارجی در اختیار دارد که در پست‌های مختلفی به میدان خواهند رفت.

رافا موخیکا، مهاجم 25 ساله این تیم، با پنج گل، بهترین گلزن سفیدپوشان محسوب می‌شود و بالاتر از حسن‌الهیدوس و اکرم عفیف قرار دارد. موخیکا که سابقه حضور در تیم دوم بارسلونا را دارد، در سال 2024 به السد پیوست و پیش از آن برای تیم‌هایی مانند لیدز، لاس‌پالماس و آروکا بازی کرده است.

کریستو گونسالس، دیگر مهاجم اسپانیایی و پرافتخار السد، 26 ساله است و به تازگی از آروکای پرتغال به تیم پیوسته است. او سابقه بازی در تیم دوم رئال مادرید و عضویت در اودینزه ایتالیا را در کارنامه دارد و توانسته تجربیات ارزشمندی را کسب کند.

در جمع بازیکنان برزیلی السد، پائولو اوتاویو، دفاع چپ 29 ساله، که پیش از این چهار سال در بوندسلیگا و در تیم وولفسبورگ فعالیت کرده، به عنوان یکی از عناصر کلیدی در خط دفاعی تیم شناخته می‌شود. همچنین جیووانی، مهاجم 20 ساله‌ای که با سابقه قهرمانی در کوپا لیبرتادورس با لباس پالمیراس به السد پیوسته، می‌تواند در خط حمله تأثیرگذار باشد.

محمد کامارا، هافبک دفاعی 24 ساله تیم ملی مالی، به تازگی به السد پیوسته و پس از دو سال بازی برای موناکو، به دنبال فرصت‌های مالی بهتر به قطر آمده است. متئوس اوریبه، هافبک مشهور کلمبیایی که تجربه بازی در کنار مهدی طارمی در پورتو را دارد، نیز از فصل گذشته به السد پیوسته و جزو عناصر اصلی تیم به شمار می‌رود.

گیلهرمه تورس و یوسف عطال، دو بازیکن برزیلی و الجزایری السد، تنها در مصاف با العین در لیگ نخبگان آسیا به میدان رفته‌اند و در مسابقات داخلی کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. عطال سابقه حضور در نیس را دارد و تورس نیز پیش از این برای اودینزه، لاکرونیا و المپیاکوس بازی کرده است.

استقلالی‌ها با حضور رافائل سیلوا، اندونگ، ماشاریپوف، کاکوتا و گوستاوو بلانکو پنج بازیکن خارجی خواهند که حضور سه بازیکن در ترکیب اصلی قطعی و حضور سیلوا و کاکوتا در این مسابقه مشخص نیست.

ستاره‌های لالیگایی، دردسر بزرگ استقلال:/ زوج خط حمله السد، ستاره‌هایی از رئال و بارسا 2
ستاره‌های لالیگایی، دردسر بزرگ استقلال:/ زوج خط حمله السد، ستاره‌هایی از رئال و بارسا 3