دوشنبه 2 مهر 1403

ستاره‌های کرواسی: فوتبال بی رحم است، ایتالیا را می‌بریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره‌های کرواسی: فوتبال بی رحم است، ایتالیا را می‌بریم

ستاره‌های تیم ملی کرواسی بعد از تساوی 2-2 مقابل آلبانی و قعرنشینی در گروه‌شان به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی که بعد از باخت سنگین 3-0 مقابل اسپانیا به بازی امروز مقابل آلبانی امید بسته بود در نیمه اول اسیر حریف شد و این نیمه با برتری 1-0 آلبانی به پایان رسید. کرواتها در نیمه دوم بازی را برگرداند و 2-1 جلو افتادند ولی در دقیقه 90+5 گلی دریافت کردند تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

حالا تنها امید کرواسی به حذف نشدن پیروزی مقابل ایتالیا در بازی آخر است و ستاره‌های کروات در پایان بازی امروز گفتند که به این پیروزی اعتقاد دارند.

می‌خواستیم گل سوم را بزنیم. حیف شد نتیجه 2-2 شد و ما یک امتیاز گرتیم. حیف شد که نتوانستیم 10 دقیقه آخر را تاب بیاوریم. ما کامبک زدیم و فکر می‌کردیم بازی را برده‌ایم و سه امتیاز مال ما است. حتی می‌خواستیم گل سوم را هم بزنیم چون به گل نیاز داشتیم ولی آنچه می‌خواستیم نشد.

آلبانی در نیمه اول غافلگیرمان کرد آنها در نیمه اول ما را سورپرایز کردند و به جز گلی که زدند چند موقعیت خوب هم داشتند. برای همین شاید نتیجه نهایی منصفانه بود. حالا همه چیز در دست خودمان است و در مقابل ایتالیا باید 90 دقیقه در سطح همیشگی‌مان باشیم.

لوورو ما‌یر، دیگر ستاره کرواسی هم در پایان بازی گفت که آنها در نیمه دوم با تمام وجود بازی کردند و باید پیروز می‌شدند.

فوتبال گاهی بی‌رحم است سعی کردیم بازی را برگردانیم و موفق هم شدیم. در 10 دقیقه آخر همه چیز از دست رفت. گاهی فوتبال بی‌رحم می‌شود. باید از این بازی بگذریم. دوشنبه باید در یک فینال دیگر به میدان برویم.

نیمه دوم بهتر بودیم و حق‌مان برد بود

خیلی ناراحت و عصبانی هستیم. واقعیت این است که آنها بازی را بهتر شروع کردند و در نیمه اول بهتر بودند. ولی در نیمه دوم برتری با ما بود که با جان و دل برای پیروزی بازی کردیم و حق‌مان برد بود.

آندری کراماریچ که در بازی امروز در روز تولدش گلزنی کرد ولی شاهد تساوی کرواسی بود هم در پایان بازی به این مسابقه واکنش نشان داد.

حیف شد نتوانستم گل سوم را بزنم اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم خیلی خوشحال‌تر بودم. در نیمه دوم به مراتب بهتر از آنها بودیم و خیلی متاسفم که نتوانستم گل سوم را بزنم تا بازی به نفع ما تمام بشود. ولی به همین خاطر است که مردم عاشق فوتبالند. فوتبال یعنی غیر قابل پیش‌بینی بودن و امروز روی بی‌رحمش را به ما نشان داد.

می‌توانیم ایتالیا را ببریم در بازی آخر با تمام وجود بازی می‌کنیم. کاملا مطمئنم اگر خودمان باشیم و فوتبال کرواسی را به نمایش بگذاریم می‌توانیم ایتالیا را ببریم.

ستاره‌های کرواسی: فوتبال بی رحم است، ایتالیا را می‌بریم 2
ستاره‌های کرواسی: فوتبال بی رحم است، ایتالیا را می‌بریم 3