جمعه 31 فروردین 1403

ستاره هلندی تسلیم شد؛ بارسلونا نجات پیدا خواهد کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره هلندی تسلیم شد؛ بارسلونا نجات پیدا خواهد کرد

فرانکی دی یونگ بعد از تلاش فراوان برای ماندن در بارسلونا، حالا به جدایی از این باشگاه رضایت داده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از همان بدو انتصاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به دنبال فرانکی دی یونگ بود و البته خود این بازیکن تمایلی به جدایی از بلوگرانا نداشت. اما حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا بعد از مقاومت فراوان، حالا آماده جدایی از بارسلونا و انتقال به اولدترافورد شده است. اما اگر این بازیکن در نوکمپ باقی بماند نیز مدیران باشگاه برای کاهش دستمزد با فرانکی دی یونگ مذاکره خواهند کرد.

متئو آلمانی به هیئت مدیره بارسلونا اعلام کرده فروش فرانکی دی یونگ به مبلغی در حدود 100 میلیون یورو (با رقم ثابت و دستمزدهای احتمالی)، حدود 60 میلیون یورو در بحث فرپلی مالی برای جذب بازیکنان جدید به سود بارسلونا خواهد بود و بخش قابل توجهی از مشکلات این تیم حل می شود.

بعد ار مذاکرات فراوان، منچستریونایتد رقم پیشنهادی خود را به 80 میلیون یورو افزایش داده که این عدد بخش قابل توجهی از بودجه تابستانی یونایتد و بیانگر اهمیت فرانکی دی یونگ برای اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم است. البته قبول معامله ای به مبلغ 80 میلیون یورو برای فرانکی دی یونگ مستلزم پرداخت اولیه کمتر از سوی یونایتد، به علاوه پاداش هایی قابل دستیابی است که احتمالا پرداخت آن در طی چندین فصل تقسیم می شود. البته مدیران بارسلونا برای رساندن این عدد به مبلغ 85 میلیون یورو تلاش می کنند، اما آنها نیز مشتاق هستند این انتقال تا قبل از پنجشنبه نهایی شده و توافق کامل با مدیران باشگاه رقیب حاصل شود.

ستاره هلندی تسلیم شد؛ بارسلونا نجات پیدا خواهد کرد 2