یک‌شنبه 10 تیر 1403

ستاره پرتغال: باختیم چون عجله داشتیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره پرتغال: باختیم چون عجله داشتیم

دیوگو دالوت، ستاره تیم ملی پرتغال، عجله در تصمیم‌گیری را دلیل اصلی شکست تیمش مقابل گرجستان دانست.

به گزارش "ورزش سه"، در شب پایانی دور گروهی مسابقات یورو 2024، پرتغال در نتیجه‌ای غیرمنتظره 2-0 مقابل گرجستان شکست خورد. پس از پایان بازی، دیوگو دالوت، مدافع پرتغال، در مصاحبه‌ای به تحلیل دلایل ناکامی تیمش پرداخت.

دالوت با اشاره به عجله تیم برای حمله گفت:«ما خیلی عجله داشتیم، همیشه سعی می‌کردیم سریع به محوطه حریف برسیم، آن هم بدون اینکه تصمیمات خوبی بگیریم. و دوباره گل دوم در ابتدای نیمه دوم تیم را نابود کرد. در مجموع، ما نتوانستیم آنچه را که قصد داشتیم انجام دهیم و به همین دلیل است که احساس بدی داریم.

دالوت سپس به مشکل عدم تعادل دفاعی تیم اشاره کرد و گفت:«ما می‌دانستیم که اگر تعادل دفاعی را به درستی برقرار نکنیم، با ضد حملات مواجه خواهیم شد و گل اول به همین شکل اتفاق افتاد. باید خیلی آرام‌تر و باحوصله‌تر در تصمیم‌گیری‌ها، بیشتر پاس می‌دادیم، آنها را با توپ خسته می‌کردیم و تصمیمات بهتری می‌گرفتیم. اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

در پایان، دالوت تأکید کرد که تیم باید از این شکست درس بگیرد و در بازی‌های آینده بهتر عمل کند. او افزود:«ما نتوانستیم آنچه را که می‌خواستیم انجام دهیم، اما می‌خواهیم از این تجربه یاد بگیریم و آن را در بازی بعدی به کار بگیریم.»

ستاره پرتغال: باختیم چون عجله داشتیم 2