شنبه 31 شهریور 1403

ستاره پی‌اس‌جی: برای ما انگار بازی رفت صفر صفر شده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره پی‌اس‌جی: برای ما انگار بازی رفت صفر صفر شده!

بردلی بارکولا، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش فقط برای پیروزی مقابل سوسیداد به میدان می‌رود و تصور می‌کند بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا شب در خانه سوسیداد در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می‌رود.

پاریسی‌ها در بازی رفت با ارائه بازی‌ای برتر موفق شدند سوسیداد را با پیروزی 2-0 بدرقه کنند. بارکولا در نشست خبری امروز پیش از بازی مقابل سوسیداد گفت پی‌اس‌جی می‌داند که مدتی است در بازی‌های خارج از خانه مشکل داشته ولی فردا تنها با هدف پیروزی وارد زمین خواهد شد.

طوری بازی می‌کنیم انگار بازی رفت صفر صفر شده کی گفته ما نگران این بازی هستیم؟ ما برای برد به میدان می‌رویم. طوری بازی می‌کنیم که انگار بازی رفت صفر صفر شده. ما می‌دانیم چه باید بکنیم. هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.

رابطه‌ات با امباپه و دمبله چطور است؟ اینها بازیکنانی هستند که من وقتی جوانتر بودم بازی‌هایشان را نگاه می‌کردم. تمرین کردن با آنها لذت‌بخش است. آنها هر روز کنارم هستند و حمایتم می‌کنند. ما کلی با هم حرف می‌زنیم و می‌خندیم.

نتایج ضعیف پی‌اس‌جی در خارج از خانه نگران‌کننده نیست؟ ما در تلاشیم که در بازی‌های خانه هم بهتر کار کنیم. می‌دانیم از این نظر مشکل داریم ولی برای برد و صعود به اسپانیا آمده‌ایم.

راه پیروزی مقابل سوسیداد چیست؟ کلید اصلی حمله کردن است. ما با روحیه تهاجمی به میدان می‌رویم و در عین حال در زمان دفاع با حداکثر انرژی دفاع می‌کنیم. باید فوتبالی کامل و بی عیب و نقص به نمایش بگذاریم.

ستاره پی‌اس‌جی: برای ما انگار بازی رفت صفر صفر شده! 2