دوشنبه 26 شهریور 1403

ستاره کره‌ای منتظر یک فصل استثنایی / لی: پاریس چقدر زیبا است، من حالا پاریسی‌ام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره کره‌ای منتظر یک فصل استثنایی / لی: پاریس چقدر زیبا است، من حالا پاریسی‌ام!

کانگ این لی، ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن در مصاحبه با تلویزیون باشگاه گفت از حضور در این تیم حداکثر رضایت را دارد.

به گزارش ورزش سه، پاری سن ژرمن فصل جدید لیگ یک را با پیروزی پرگل 4-1 مقابل لوهاور آغاز کرد و اولین گل این مسابقه را کانگ این لی، ستاره کره‌ای به ثمر رساند.

او که اولین گل فصل را به نام خود زده حالا بیش از پیش محبوب هواداران پاریسی است. این فصل برای پاری سن ژرمن اهمیت زیادی دارد چرا که آنها بعد از سالها ستاره بزرگ‌شان کیلیان امباپه را در اختیار ندارند و می‌خواهند بدون او خودشان را ثابت کنند.

کانگ این لی در مصاحبه‌ای با تلویزیون باشگاه به ستایش از تیم و به خصوص شهر پاریس پرداخت و گفت از حضور در این تیم و این شهر بسیار راضی و خوشحال است.

پاریس واقعا زیبا است، ما دیگر پاریسی شدیم این شهر واقعا زیبا است. وقتی به پاری سن ژرمن آمدم برای اولین بار بود که پاریس را می‌دیدم. اینجا به جاهایی رفتم که قبلا فقط عکس‌شان را دیده بودم. ولی بعد خانواده‌ام هم آمد و ما دیگر پاریسی شدیم. ما اینجا خیلی خوشحالیم.

حمایت هواداران کره‌ای در پاریس از کانگ لی این؟ من عاشق هواداران کره‌ای هستم که در پاریس زندگی می‌کنند. هموطنان عزیزم که همیشه می‌آیند و من را حمایت می‌کنند. به لطف وجود آنها است که اینجا موفق هستم. می‌خواهم جواب محبت آنها را با بهتر شدن در زمین بدهم.

بیشتر خودت را گلزن می‌دانی یا پاسور؟ دوست دارم تا جای ممکن به تیم کمک کنم. چه با پاس گل دادن و چه با گل زدن. به نظر من چیزهایی مهمتر از آمار هم داریم. مهمترین چیز در فوتبال بردن بازی‌ها است.

بازی روز جمعه؟ مثل همیشه بی‌صبرانه منتظر این مسابقه هستم. چون من آدم رقابت‌جویی هستم و می‌خواهم تیمم حتما پیروز بشود. همه بازیکنان پی‌اس‌جی اینطور هستند.

ستاره کره‌ای منتظر یک فصل استثنایی / لی: پاریس چقدر زیبا است، من حالا پاریسی‌ام! 2