شنبه 29 اردیبهشت 1403

ستاره یووه تسلیم نمی‌شود: تست دوباره بگیرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره یووه تسلیم نمی‌شود: تست دوباره بگیرید!

شبکه اسکای اعلام کرد پل پوگبا که تست دوپینگ او مثبت اعلام شده خواهان حضور در تست مجدد است تا بی‌گناهی‌اش را ثابت کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه نهاد ضد دوپینگ ورزش ایتالیا رسما اعلام کرد نتیجه یکی از تست‌های دوپینگ پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، مثبت بوده او موقتا از حضور در رقابت‌های ورزشی محروم شد.

پوگبا اما فعالیت قانونی برای پاک کردن این اتهام از نام خود را آغاز کرده و درخواست حضور در یک تست مجدد دوپینگ را به نهاد ضد دوپینگ ایتالیا ارسال کرده است.

شبکه اسکای در گزارش خود توضیح داد که با توجه به اینکه نتیجه تست مجدد دوپینگ 7 روز بعد مشخص خواهد شد طبق قانون امشب آخرین مهلتی است که پوگبا می‌تواند در این تست مجدد شرکت کند. گفته شده که در تستی که هفته اول سری آ از این هافبک یوونتوس گرفته شده در خون او مقادیر غیرمجازی تستوسترون وجود داشته است.

در صورتی که تلاش‌های پوگبا برای اثبات بی‌گناهی‌اش به نتیجه نرسد و او در نهایت محکوم شود، ممکن است به مدت 2 سال از فوتبال محروم شود هر چند این جریمه حتی ممکن است به 4 سال افزایش یابد. این به معنای پایان دوران فوتبالی این ستاره فرانسوی خواهد بود.

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است یووه قصد دارد در صورت محکومیت نهایی پل پوگبا از پرداخت دستمزد به او خودداری کند و حتی ممکن است دست به فسخ قرارداد او بزند.

ستاره یووه تسلیم نمی‌شود: تست دوباره بگیرید! 2