دوشنبه 7 آبان 1403

ستایش اریک بایی از اسطوره پرتغالی / رونالدو می‌خواهد احساس مهم بودن بکند، حق هم دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش اریک بایی از اسطوره پرتغالی / رونالدو می‌خواهد احساس مهم بودن بکند، حق هم دارد!

اریک بایی، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتار این باشگاه با کریستیانو رونالدو انتقاد کرده و می‌گوید رونالدو به عنوان یک اسطوره حق دارد انتظار داشته باشد در تیمش احساس مهم بودن بکند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در نوامبر 2022 مجبور به ترک منچستریونایتد شد تا دومین دوره حضور او در این تیم به شکلی تلخ به پایان برسد. این جدایی از قضا به سود کریستیانو تمام شد و او با احیا شدن در النصر در 38 سالگی بار دیگر در حد ستاره‌های جوان دنیای فوتبال مورد توجه قرار گرفت.

رونالدو که از درگیری‌های دائمی با مربی جدید یونایتد، اریک تن‌هاخ، به ستوه آمده بود در مصاحبه‌ی با رفیقش پیرس مورگان همه پلهای پشت سر را خراب کرد و دو ماه بعد رسما پیراهن النصر را به تن کرد.

اریک بایی، مدافع ساحل عاجی که این روزها در بشیکتاش بازی می‌کند در یونایتد با رونالدو همبازی بوده است. او امروز به ستایش از رونالدو پرداخته و با اسم بردن از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ می‌گوید کسی با این بزرگی و اهمیت حق دارد انتظار داشته باشد که در تیمش طوری با او رفتار شود که احساس مهم بودن بکند.

اریک بایی در مصاحبه با سایت اتلتیک گفت:" وقتی کریستیانو رونالدو برگشت ما همه در یونایتد گفتیم اسطوره دارد می‌آید. کریس به نظر من بهترین بازیکن دنیا بود. او چه در دوره اول حضورش در یونایتد و چه در دوره دوم نقش زیادی در تیم داشت و بازیکنی مثل کریستیانو حق دارد انتظار داشته باشد که در تیمش احساس مهم بودن بکند. خیلی حیف شد و باعث تاسف بود که کریس با آن شرایط از یونایتد جدا شد".

ستایش اریک بایی از اسطوره پرتغالی / رونالدو می‌خواهد احساس مهم بودن بکند، حق هم دارد! 2
ستایش اریک بایی از اسطوره پرتغالی / رونالدو می‌خواهد احساس مهم بودن بکند، حق هم دارد! 3