یک‌شنبه 8 مهر 1403

ستایش ستاره آلمانی از دو مربی تاثیرگذار / کیمیش: بایرن امروز زیبا است، مثل آلمانِ ناگلزمان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش ستاره آلمانی از دو مربی تاثیرگذار / کیمیش: بایرن امروز زیبا است، مثل آلمانِ ناگلزمان

یوشوا کیمیش می‌گوید بایرن روزهای فوق العاده‌ای را تجربه می‌کند و شبیه به تیم ملی آلمان در دوران یولیان ناگلزمان است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که فصل گذشته یکی از بدترین فصلهای خود در سالهای اخیر را تجربه کرد و نتوانست روال قهرمانی‌های پیاپی را ادامه بدهد از این فصل با ونسان کمپانی به تیمی استثنایی تبدیل شده که هر رقیبی را در اروپا می‌ترساند.

یوشوا کیمیش از ستاره‌های مهم تیم ونسان کمپانی است. او امروز در یک مصاحبه به ستایش تمام‌عیار از کمپانی پرداخت و به شکلی جالب بایرن را با تیم ملی آلمان از زمان سرمربی‌گری یولیان ناگلزمان مقایسه کرد.

از کیمیش درباره این پرسیده شد که چطور ممکن است بین بایرن توماس توخل و بایرن ونسان کمپانی در مدت‌زمانی کوتاه این همه تفاوت وجود داشته باشد و انتظار کمپانی از کیمیش در تیم چیست؟ ستاره بایرن در پاسخ گفت:" ایده‌های فوتبالی سرمربی جدید خیلی به نفع من است. فوتبالی که او دوست دارد به من امکان می‌دهد تا نقطه قوت‌های خودم را در زمین به رخ بکشم. در فوتبال همه چیز خیلی خیلی سریع اتفاق می‌افتد و این تنها مختص به بایرن نیست.

ولی فارغ از این درست نیست که بگوییم بازی در پست دفاع راست برای من دیگر تمام شده. به خصوص در تیم ملی که هنوز دفاع راست بازی می‌کنم. این به نظرم یک نقطه قوت بزرگ من است که باعث شده امروز به این جایگاه برسم. اینکه می‌توانم در پستهای مختلف بازی کنم".

کیمیش در ادامه صحبتهایش بایرن ونسان کمپانی را با تیم ملی آلمان در دوران یولیان ناگلزمان مقایسه کرد و گفت:" در تیم ملی قبل از یورو احساس می‌کردیم که جو تیم ملی خیلی جالب نیست. ولی وقتی که تورنمنت شروع شد جو تیم ملی فوق‌العاده شده بود. ما موفق شدیم مومنتومی که ایجاد شده بود را حفظ کنیم. همان شور و شوق و جو مثبت حالا در بایرن هم وجود دارد. می‌توانم بگویم انگار جرقه‌ای در بایرن زده شده که می

ستایش ستاره آلمانی از دو مربی تاثیرگذار / کیمیش: بایرن امروز زیبا است، مثل آلمانِ ناگلزمان 2