دوشنبه 7 آبان 1403

ستایش سرمربی الهلال از ستاره بزرگ النصر / رونالدو همین امروز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش سرمربی الهلال از ستاره بزرگ النصر / رونالدو همین امروز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست!

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال با ستایش از کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، می‌گوید او همچنان در 39سالگی یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت در بازی النصر و اینترمیامی در چارچوب جام ریاض به میدان نرفت و از روی سکوهای ورزشگاه شاهد حضور لیونل مسی در دقایق پایانی این مسابقه بود.

النصر در آن بازی موفق شد بدون حضور کریستیانو رونالدو، اینترمیامی و لیونل مسی را 6-0 در هم کوبیده و راهی فینال جام فصل ریاض شود. از سوی دیگر میدان الهلال به فینال این تورنمنت راه پیدا کرده و فردا پنج‌شنبه شاهد برگزاری فینال رقابتها بین النصر و الهلال خواهیم بود.

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در آستانه این بازی ابراز امیدواری کرد که کریس رونالدو بتواند از بند مصدومیت رها شده و مقابل تیمش به میدان برود. او از سی آر سون ستایش کرد و گفت رونالدو در 39 سالگی همین حالا یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است.

سرمربی الهلال به خبرنگاران گفت:" این یک بازی دوستانه و تدارکاتی است. ما پنج هفته است که بازی نکرده‌ایم. هدف این است که تیم از نظر بدنی آمادگی‌اش را حفظ کند و بازی با تیم قدرتمندی مثل النصر عالی خواهد بود. درباره رونالدو باید بگویم خوشحال خواهیم شد که او مصدومیت را پشت سر گذاشته و مقابل ما بازی کند. ما بازی جذابی خواهیم داشت و رونالدو همین حالا یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است. امیدوارم بازی کند".

ستایش سرمربی الهلال از ستاره بزرگ النصر / رونالدو همین امروز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست! 2