دوشنبه 2 مهر 1403

ستایش مدافع آلبانی از پدیده اسپانیا / من در 16سالگی علاف بودم، یامال ستاره دنیا است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش مدافع آلبانی از پدیده اسپانیا / من در 16سالگی علاف بودم، یامال ستاره دنیا است!

در آستانه دیدار اسپانیا و آلبانی، مدافع تیم ملی آلبانی به ستایش از لامینه یامال، پدیده شانزده ساله لاروخا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو می‌گوید در آستانه دیدار فردای آلبانی با اسپانیا، در رختکن آلبانی از هیچکس بیشتر از لامین یامال نمی‌ترسند. این روزنامه با یک بازیکن آلبانی که در لیگ اسپانیا بازی کرد مصاحبه‌ای داشت و او این ادعا را تایید کرد.

ایوان پالئو، مدافع آلبانیایی رایو وایه‌کانو، ضمن ستایش از لامینه یامال به این روزنامه گفت: "مگر می‌شود در این یورو بازی کرد و درباره یامال حرف نزد. او در یک کلمه باورنکردنی است. بله، ما در تیم ملی آلبانی درباره او صحبت کردیم و حرف همه بچه‌ها این است که یامال چقدر عالی است".

این مدافع آلبانیایی در ادامه صحبت‌هایش به سن کم یامال و در عین حال پختگی او در شانزده سالگی اشاره کرد و گفت: "باور کن من به خودم فشار می‌آورم که یادم بیاید در شانزده سالگی چکار می‌کردم ولی یادم نمی‌آید. احتمالا دلیلش این است که کار خاصی نمی‌کردم. ولی این پسر در شانزده سالگی اینجاست. عجب استعدادی. او همین الان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. تصور کنید در آینده او چه اسطوره‌ای می‌شود. ما وقتی مقابل مهاجمانی مثل یامال و نیکو ویلیامز قرار می‌گیریم باید فضاها را به شدت تنگ کنیم چون آنها سریع هستند و به راحتی از دفاع می‌گذرند".

ستایش مدافع آلبانی از پدیده اسپانیا / من در 16سالگی علاف بودم، یامال ستاره دنیا است! 2