دوشنبه 26 شهریور 1403

سخت‌ترین دیدار نراتزوری در مرحله اول CL/ اینتر با طارمی در اتحاد مقابل منچسترسیتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سخت‌ترین دیدار نراتزوری در مرحله اول CL/ اینتر با طارمی در اتحاد مقابل منچسترسیتی!

در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان مشخص شد اینتر در مرحله اول باید به مصاف منچسترسیتی برود. یک بازی جذاب برای تیم مهدی طارمی مقابل شاگردان گواردیولا.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان یکی از سوالها برای فوتبالدوستان ایرانی قرعه اینتر بود. تیمی که از این فصل مهدی طارمی را در ترکیب دارد و باید با حضور ستاره ایرانی‌اش شانس خود را در لیگ قهرمانان بیازماید.

چند هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده بودند که یکی از حریفان اینتر در مرحله اول رئال مادرید خواهد بود اما با انجام قرعه‌کشی این اتفاق نیفتاد. اینتر به جای رئال مادرید یک حریف بزرگ دیگر دارد: منچسترسیتی، قهرمان دو دوره قبل لیگ قهرمانان.

در فرمت جدید چمپیونزلیگ دیگر از مرحله گروهی خبری نیست. هر تیم طبق قرعه‌کشی با هشت رقیب خود بازی انجام می‌دهد و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت نخواهد بود.

اولین تیمی که قرعه‌اش مشخص شد منچسترسیتی بود. حریفان تیم پپ گواردیولا: اینتر (خانگی)، پاری سن ژرمن (خارج از خانه)، کلوب بروژ (خانگی)، یوونتوس (خارج از خانه)، فاینورد (خانگی)، اسپورتینگ (خارج از خانه)، اسپارتا پراگ (خانه)، اسلوبودان براتیسلاوا (خارج از خانه)

دومین تیمی که در قرعه‌کشی مشخص شد باید به چه حریفانی دیدار کند اینتر بود. قرعه اینتر: لایپزیش (خانگی)، منچسترسیتی (خارج از خانه)، آرسنال (خانگی)، لورکوزن (خارج از خانه)، ستاره سرخ (خانگی)، یان بویز (خارج از خانه)، موناکو (خانگی)، اسپارتا پراگ (خارج از خانه)

به این ترتیب اینتر باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی برود. سخت‌ترین دیدارها برای هر دو تیم در مرحله اول همین مسابقه خواهد بود. البته اینتر مقابل آرسنال و لورکوزن هم دیدارهایی دشوار خواهد داشت. بازی با پاری سن ژرمن و یوونتوس هم برای تیم پپ گواردیولا دشوار است.

سخت‌ترین دیدار نراتزوری در مرحله اول CL/ اینتر با طارمی در اتحاد مقابل منچسترسیتی! 2
سخت‌ترین دیدار نراتزوری در مرحله اول CL/ اینتر با طارمی در اتحاد مقابل منچسترسیتی! 3