یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سخنگوی دولت به جشنواره فیلم عمار رفت

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سخنگوی دولت به جشنواره فیلم عمار رفت

بهادری‌جهرمی در حاشیه حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این جشنواره در سال‌های اخیر توانست ظرفیت هنری و فرهنگی مردم‌پایه و پویا در کشور ایجاد کند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت عصر امروز چهارشنبه 27 دی‌ماه با حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار، ضمن تماشای مستند «عملیات آژاکس» در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این جشنواره هنری قرار گرفت و با تعدادی از حاضران گفتگو کرد.

وی در حاشیه حضورش در جشنواره عمار در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار در سال‌های اخیر توانست یک ظرفیت هنری و فرهنگی مردم‌پایه و پویا در کشور ایجاد کند و استعدادها و توانمندی‌های هنری نسل جوان و دهه هشتادی‌ها را در خلق آثار ملی، تاریخی و انقلابی به نمایش بگذارد.

سخنگوی دولت با اشاره به تکثر آثار و تولیدات ارسالی به این جشنواره افزود: این جشنواره مردمی با حداقل امکانات، حداکثر بهره‌وری را به ارمغان آورده که می‌تواند به عنوان الگوی موفق کار مردمی معرفی شود و ما باید به نحو احسن از این ظرفیت مردمی استفاده کنیم.

بهادری‌جهرمی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم استاد نادر طالب‌زاده گفت: چهارده‌ساله شدن جشنواره عمار مرهون زحمات این هنرمند بزرگ و متعهد بود.