شنبه 7 مهر 1403

سد محکم در مونیخ: ژابی به بایرن نمی‌بازد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سد محکم در مونیخ: ژابی به بایرن نمی‌بازد!

ژابی آلونسو امروز در حالی آماده رویارویی با بایرن مونیخ خواهد شد که آمار درخشانی برابر تیم سابقش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی انتظار داشت که انتخاب ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید بایرلورکوزن در نهایت باعث شود که این تیم به سلطه همه‌جانبه بایرن مونیخ بر رقابت‌های بوندسلیگا پایان دهد و جام قهرمانی این مسابقات در فصل گذشته را با خودش به خانه ببرد تا رکوردی جذاب را به ثبت برساند.

عملکرد درخشان این مربی جوان در طول دوران حضورش روی نیمکت لورکوزن باعث شده است که آنها حالا به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند اروپا شناخته شوند و امروز باید در یک بازی جذاب و تماشایی در رقابت‌های هفته پنجم بوندسلیگا روبروی بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان بروند.

ژابی در حالی قدم به این بازی خواهد گذاشت که تیمش سه امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین دارد و مصمم است که این اختلاف امتیاز را در این بازی جبران کند. او رکورد جذابی هم برابر بایرن دارد و تا به حال در هر سه دیداری که به عنوان سرمربی لورکوزن روبروی تیم سابقش ایستاده شکست نخورده است. دو پیروزی و یک تساوی نتیجه تقابل او با بایرن در طول این مدت بوده است.

علاوه بر این، لورکوزن رکورد جذابی را هم در دیدارهای خارج از خانه به ثبت رسانده است. این تیم در 19 دیدار خارج از خانه قبلی تا به حال شکست نخورده و آخرین شکست خارج از خانه آنها به می 2023 برابر بوخوم برمی‌گردد و انگیزه بازیکنان این تیم برای حفظ این رکورد خصوصا برابر بایرن مونیخ بسیار بالا خواهد بود.