سه‌شنبه 3 مهر 1403

سرخیو به امید دو گل بازی را می‌بیند؛/ شرط‌بندی بزرگ آگوئرو روی بازی رئال - سیتی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرخیو به امید دو گل بازی را می‌بیند؛/ شرط‌بندی بزرگ آگوئرو روی بازی رئال - سیتی

سرخیو آگوئرو آرژانتینی پیش بینی کرده در بازی امشب بین منچسترسیتی و رئال مادرید بیش از دو گل به ثمر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو شکی ندارد که بازی امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تماشایی خواهد بود. بازیکن سابق منچسترسیتی اینطور پیش بینی کرده که امشب دو تیم رئال و سیتی موفق به گلزنی شوند.

آگوئرو پیش بینی خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و فاش کرد که 10 هزار دلار روی اینکه بیش از دو گل در این مسابقه به ثمر برسد، شرط بندی کرده است. این یعنی در این بازی حداقل 3 گل بدون توجه به اینکه کدام تیم زننده گل است، به ثمر برسد.

آگوئرو با انتشار این تصویر در شبکه‌های اجتماعی نوشت:"مسابقه‌ای مثل امشب سزاوار چندین گل است." اگر این ستاره سابق مبلغ تایید شده را پیش بینی کرده باشد، در صورت برد حدود 18900 دلار دریافت می‌کند.

دیدار بین تیم‌های رئال و سیتی همیشه پرگل بوده است. رئال در سال 2022 به میزبانی برنابئو با نتیجه 3-1 برنده شد و در سال 2023 هم سیتی 4-0 به میزبانی اتحاد در بازی برگشت نیمه نهایی برنده شد.

این اولین بار نیست که آگوئرو چنین کاری انجام می‌دهد. به مناسبت فینال جام باشگاه‌های جهان بین منچسترسیتی و فلومیننزه، او مبلغ 10 هزار دلار نیز برای ای بازی پیش بینی کرده بود که بازی بیشتر از 3 گل داشته باشد. سیتی در آن بازی 4-0 پیروز شدند و آگوئرو 20700 دلار کسب کرد.

سرخیو به امید دو گل بازی را می‌بیند؛/ شرط‌بندی بزرگ آگوئرو روی بازی رئال - سیتی 2