شنبه 31 شهریور 1403

سردار آزمون دور از 11 نفر قبل از جام ملت‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردار آزمون دور از 11 نفر قبل از جام ملت‌ها

نام مهاجم ایرانی رم در ترکیب این تیم مقابل لاتزیو دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در 11 مسابقه متوالی داخلی آ. اس. رم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در 10 دیدار سری آ ایتالیا و یک بازی جام حذفی به میدان رفت، اما این روند با وجود درخشش او به شکل غیر منتظره‌ای قطع شد و این بازیکن در دیدار اخیرشان برابر آتالانتا به طور کامل روی نیمکت نشسته بود و امشب هم جزو نفرات ذخیره است.

ستاره ایرانی رم پس از اینکه در دیدار جام حذفی مقابل کرمونزه حضور تعویضی در زمین داشت، پاس گل تساوی تیمش را داد و جالوروسی را در مسیر پیروزی قرار داد، اما این درخشش هم منجر به قرار گرفتن در ترکیب مقابل آتالانتا و بازی به‌عنوان یار جانشین نشد و امشب هم دور از ترکیب برابر لاتزیو است.

شاگردان ژوزه مورینیو از ساعت 20:30 امشب در مسابقه حساس دربی دلا کاپیتاله، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو قرار می‌گیرند که سردار آزمون بازهم در ورزشگاه المپیکو در ترکیب اولیه دیده نمی‌شود.

سردار آزمون در دیدار نیم‌فصل اول سری آ ایتالیا مقابل لاتزیو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و حضور کوتاه مدت در جریان تساوی تیمش داشت که امیدوار است امشب قبل از سفر به قطر برای بازی در جام ملت‌های آسیا، فرصت بیشتری به دست بیاورد و شانس درخشش در دربی دلا کاپیتاله را پیدا کند.

سردار آزمون دور از 11 نفر قبل از جام ملت‌ها 2