چهارشنبه 6 تیر 1403

سردار و نقش ویژه در گلزنی و گلسازی برای ایران:/ سردار گل ساخت، توپ گل نشد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردار و نقش ویژه در گلزنی و گلسازی برای ایران:/ سردار گل ساخت، توپ گل نشد! (عکس)

برای اولین بار سردار آزمون در تیم ملی تحت هدایت قلعه نویی موفق به گلزنی یا پاس گل نشد.

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور امیر قلعه نویی در تمام مسابقاتی که تحت نظر این مربی به میدان رفته حداقل یک گل یا یک پاس گل ارسال کرده است و در بازی با ازبکستان این اتفاق رقم نخورد.

آزمون که یکی از بازیکنان مورد علاقه و قابل اطمینان امیر قلعه نویی است نقش ویژه‌ای در سیستم هجومی طراحی شده توسط این مربی است و با نقش مستقیم و یا فضاسازی برای مهدی طارمی و خلق موقعیت برای بازیکنان کناری نقش محوری در حملات ایران ایفا می‌کند و در بازی با ازبکستان هم تلاش‌های زیادی برای خلق موقعیت یا گلزنی در تیم ملی انجام داد اما نتیجه بخش نبود و نتوانست دروازه تیم ملی ازبکستان را باز کند.

ستاره لژیونر فوتبال ایران هر زمان که به عنوان بازیکن ثابت یا جانشین توسط قلعه نویی به بازی گرفته شد حداقل یک تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های ایران انجام داد اما در بازی با ازبکستان این روند فوق‌العاده به پایان رسید و او نتوانست برای تیم ملی و امیر قلعه نویی تاثیر گذار باشد.

همچنین این تنها مسابقه تیم ملی از زمان حضور امیر قلعه نویی بود که بدون گل به پایان رسید و پیش از این مسابقه ایران حداقل یک گل در تمام مسابقات به ثمر رسانده بود و آمار هجومی جالبی خلق کرده بود.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

سردار و نقش ویژه در گلزنی و گلسازی برای ایران:/ سردار گل ساخت، توپ گل نشد! (عکس) 2
سردار و نقش ویژه در گلزنی و گلسازی برای ایران:/ سردار گل ساخت، توپ گل نشد! (عکس) 3