یک‌شنبه 15 مهر 1403

سردبیر روزنامه ایران: «دروغ زن زندگی آزادی» کتابی در تراز رسانه جریان انقلاب است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سردبیر روزنامه ایران: «دروغ زن زندگی آزادی» کتابی در تراز رسانه جریان انقلاب است

حسام الدین برومند سردبیر روزنامه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره کتاب" دروغ زن زندگی آزادی" که به تازگی توسط انتشارات فارس منتشر شده است، گفت: اکنون که قریب به یک سال از "دروغ زن زندگی آزادی" می‌گذرد، بهتر می‌توان ابعاد پروژه بزرگ دشمن در هجمه همه‌جانبه به ایران را در بستر یک جنگ ترکیبی تمام عیار دید.

وی با تأکید بر نشانه گرفتن فکر و ادراک مردم توسط دشمنان، افزود: آنان با استفاده از رسانه و فضای مجازی در هر لحظه دست به عملیات می‌زنند و کلکسیونی از دروغ، شبهه، شایعه، فریب، جعل، فضاسازی و حاشیه‌های کذایی را خلق می‌کنند و همه معاندان و معارضان را به صحنه اغتشاش و تخریب و ترور دعوت می‌کنند.

برومند به پشتیبانی مالی، اطلاعاتی و تجهیزاتی آنان نیز اشاره کرد و ادامه داد: این سناریو و برنامه، همه اندیشکده‌های برجسته غربی را به خدمت می‌گیرد و در سودای آن است که هزار زخم را بر پیکر ایران اسلامی بزند؛ جای کمترین تردیدی وجود ندارد که باید این نقشه پیچیده و پررنگ و لعاب دشمن را لو داد و با استدلال و آگاهی‌بخشی، تدلیس و نیرنگ اشرار و فتنه گران را برملا کرد.

وی خاطرنشان کرد: اینجاست که با مدد هنر و نگاه فاخر رسانه‌ای می‌توان اهمیت کتاب "دروغ زن زندگی آزادی" را دریافت که پادزهری در جنگ رسانه‌ای و ادراکی دشمن است. خداقوت به فارس که در تراز رسانه جریان انقلاب، دروغ‌های مدعیان آزادی را در تاریخ ثبت کرده است.

گفتنی است کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» که به به همت حمیدرضا تاجی و بر مبنای تولیدات تحقیقی گزارشگران و خبرنگاران فارس نوشته شده است به مهمترین دروغ‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون در ماجرای اغتشاشات سال 1401 می‌پردازد.

برای خرید این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کتاب دروغ زن زندگی آزادی

حسام الدین برومند انتشارات فارس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
سردبیر روزنامه ایران: «دروغ زن زندگی آزادی» کتابی در تراز رسانه جریان انقلاب است 2