سه‌شنبه 17 مهر 1403

سرقت های ناشیانه کابل برق و رنج بی پایان شهروندان یاسوجی + تصاویر و فیلم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سرقت های ناشیانه کابل برق و رنج بی پایان شهروندان یاسوجی + تصاویر و فیلم

سرقت ناشیانه و گسترده کابل برق توسط سارقان در شهر یاسوج زمینه رنجش مردم و قطعی گسترده برق و تلفن شهروندان را سبب شده است،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با وجود تلاش شرکت برق در اقصی نقاط کشور برای گسترش خدمات، همچنان سرقت ناشیانه و گسترده کابل توسط سارقان زمینه رنجش مردم و قطعی گسترده برق و تلفن شهروندان را سبب شده است، تبهکاران ریسک بالایی به جان می خرند تا دست به سرقتی پر دردسر بزنند.

اینبار قرعه سرقت کابل های برق به نام شهر یاسوج و خیابان عدل افتاده است.

یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویر و فیلمی برای این پایگاه خبری، خبر از سرقت کابل های برق در یکی از کوچه های بلوار شهید سلیمانی شهر یاسوج داد.

این شهروند یاسوجی در ادامه افزود: وقتی اول صبح برای عظیمت به محل کار از خانه خارج شدم با کابل های فشار قوی قطع شده ای در خیابان رو به رو شدم که دیدن این صحنه مرا شوکه کرد.

این شهروند یاسوجی در ادامه افزود: متاسفانه یک ماه از به سرق رفتن درب فاضلاب در این خیابان نگذشته بود که این بار سارقان به جان کابل های برق در آن افتادند.

متاسفانه سارقان کابل‌های های برق در مناطق مختلف شهر یاسوج از تاریکی شب استفاده می کنند و وقتی شهروندان در خواب هستند به راحتی از تیر چراغ برق بالا می‌روند و اقدام به قطع کردن و سرقت سیم های برق می کنند، این سارقین علاوه بر سرقت یک شیء عمومی، به سیستم های تولید نیروی برق آسیب می رسانند و علاوه بر این موجب سلب آسایش عمومی تا ترمیم مسیر خط برق نیز می شوند.

بنا به گزارشات متعددی که به این پایگاه خبری رسیده است، شهروندان از این سرقت‌ها گلایه های بسیار دارند؛ آنها می‌گویند: سارقان با دزدیدن کابل‌های برق به ما خسارات زیادی زده و به نوعی ما را متضرر می کنند؛ انواع لوازم برقی خانگی از جمله یخچال، کولر، تلویزیون، اتو، لب تاپ، کامپیوتر بارها بر اثر این سرقت‌های ناشیانه به شدت آسیب دیده یا می سوزد و به ناچار مجبور به تعمیر و تعویض آن می شوند که با وضع اقتصادی و گرانی موجود، شهروندان باید هزینه های زیادی را متحمل شوند.

به نظر می رسد باید تدبیر ویژه ای برای امنیت بیشتر شبکه برق استان و هم مجازات مرتکبان اندیشید. انتهای پیام /

سرقت های ناشیانه کابل برق و رنج بی پایان شهروندان یاسوجی + تصاویر و فیلم 2