سه‌شنبه 3 مهر 1403

سرمایه‌گذاری مشترک در باشگاه دسته سومی / هالند و کاسمیرو در اسپانیا به هم می‌رسند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمایه‌گذاری مشترک در باشگاه دسته سومی / هالند و کاسمیرو در اسپانیا به هم می‌رسند!

ارلینگ هالند و پدرش قصد دارند در باشگاهی اسپانیایی سهامدار بشوند که پیش از این کاسمیرو یکی از مالکانش شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه منچسترسیتی و منچستریونایتد به زودی در یک باشگاه اسپانیایی نقطه مشترک پیدا خواهند کرد. باشگاه ماربلا که پیش از این کاسمیرو، ستاره برزیلی یونایتد، را سهامدار خود دیده و به زودی یک سهامدار از سیتی پیدا می‌کند: ارلینگ هالند.

باشگاه ماربلا چندی پیش اعلام کرد کاسمیرو نه تنها بخشی از سهامش را خریده است بلکه به عضویت هیئت مدیره درآمده است. این باشگاه حالا منتظر ورود ارلینگ هالند و پدرش به جرگه مالکان باشگاه است. خانواده ارلینگ هالند در شهر ماربلای اسپانیا زندگی می‌کنند و به این باشگاه نزدیک شده‌اند.

کاسمیرو بعد از خرید سهام ماربلا و عضویت در هیئت مدیره باشگاه

ماربلا اخیرا موفق شده از لیگ سگوندا آر‌اف‌ای‌اف که لیگ دسته چهارم اسپانیا به لیگ پریمرا ار‌اف‌ای‌اف که لیگ دسته سوم اسپانیا محسوب می‌شود صعود کند. چند صعود پیاپی ماربلا باعث شده کاسمیرو و ارلینگ هالند به این نتیجه برسند که این باشگاه حتی امکان این را دارد که در سالهای آینده به لالیگا برسد.

ماربلا با ورود کاسمیرو به عنوان یکی از مالکان باشگاه اعلام کرد پروژه ساخت یک ورزشگاه جدید 10 هزار نفره را آغاز کرده است. آنها می‌گویند امیدوارند ورزشگاه‌شان به عنوان یکی از استادیوم‌ها ذخیره میزبان جام جهانی 2030 بشود که قرار است در سه کشور اسپانیا، پرتغال و مراکش برگزار شود.

ارلینگ هالند به تیم ماربلا علاقه زیادی دارد که علتش به زندگی کردن خانواده او در این شهر اسپانیایی برمی‌گردد. ارلینگ هالند هر وقت فرصت پیدا می‌کند تا به تعطیلات برود مستقیما از منچستر به شهر ماربلا رفته و در خانه پدر و مادرش اقامت می‌کند. او در زمان حضور در این شهر به مقر باشگاه ماربلا اف‌سی سر زده و با بازیکنان این تیم تمرین می‌کند.

هالند هر زمان به خانه پدر و مادرش سر می زند در باشگاه ماربلا تمرین می‌کند
سرمایه‌گذاری مشترک در باشگاه دسته سومی / هالند و کاسمیرو در اسپانیا به هم می‌رسند! 2
سرمایه‌گذاری مشترک در باشگاه دسته سومی / هالند و کاسمیرو در اسپانیا به هم می‌رسند! 3