جمعه 13 مهر 1403

سرمربی استون‌ویلا بایرن را بدجور عصبانی کرد / امری پایش بیفتد دعوایی است: دهنت را ببند ونسان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی استون‌ویلا بایرن را بدجور عصبانی کرد / امری پایش بیفتد دعوایی است: دهنت را ببند ونسان!

درگیری اونای امری با نیمکت بایرن مونیخ در جریان دیدار دیشب دو تیم نشان داد سرمربی اسپانیایی جنجال را هم خوب بلند است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد نیمکت بایرن قرار است در تک‌تک بازی‌های این تیم جنجالی شود. شنبه این هفته اسون اولرایش، دروازه‌بان ذخیره بایرن، در دیدار مقابل لورکوزن به سیمون رولفس، مدیر ورزشی حریف، توهین کرد تا فوتبال آلمان را بهم بریزد.

درحالی‌که این ماجرا با محرومیت یک جلسه‌ای اولرایش ختم شده بود دیشب بار دیگر شاهد درگیری‌ای بودیم که یک طرف آن نیمکت بایرن مونیخ بود.

بایرن مونیخ برای دیدار با استون‌ویلا در هفته دوم چمپیونزلیگ به ویلا پارک در شهر بیرمنگام رفته بود. در دقیقه 53 مسابقه بایرنی‌ها به داور معترض بوده و معتقد بودند باید به سودشان پنالتی گرفته شود. در صحنه مورد اشاره بایرن، کونسا، بازیکن استون ویلا، مانع عبور توپ پالوویچ شده بود و به نظر می‌رسید توپ به دست او برخورد کرده است.

درون زمین یوشوا کیمیش تندترین اعتراض‌ها را به داور رومانیایی داشت، ولی در کنار خط هم ونسان کمپانی با عصبانیت بالا و پایین می‌پرید و به داور چهارم مارسل بیرسان فشار می‌آورد. در نهایت وی‌ای‌آر صحنه را بررسی کرده و حکم داد که پنالتی‌ای در کار نبوده است.

درحالی‌که بازی ادامه داشت بازپخش تلویزیونی نشان داد که اونای امری، سرمربی استون‌ویلا، کنار خط با نیمکت بایرن درگیر شده است. امری با عصبانیتی که کمتر از او دیده بودیم به سمت کمپانی فریاد می‌زد و با اشاره دست به سرمربی بایرن می‌فهماند که به قول امری "باید دهانش را ببندد."

درست در این لحظه کمپانی به همراه دستیارش، آرون دانکس، در حال جر و بحث با داور چهارم بودند. این دو مربی بایرنی از حرکت امری عصبانی شده و به قصد دعوا به سمت او حرکت کردند که البته ثانیه‌ای بعد منصرف شده و به محوطه فنی خودشان برگشتند.

سرمربی استون‌ویلا بایرن را بدجور عصبانی کرد / امری پایش بیفتد دعوایی است: دهنت را ببند ونسان! 2
سرمربی استون‌ویلا بایرن را بدجور عصبانی کرد / امری پایش بیفتد دعوایی است: دهنت را ببند ونسان! 3