چهارشنبه 4 مهر 1403

سرمربی الهلال نیمار را تا ژانویه راه نمی‌دهد / نیمار به استقلال نمی‌رسد، به پرسپولیس شاید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی الهلال نیمار را تا ژانویه راه نمی‌دهد / نیمار به استقلال نمی‌رسد، به پرسپولیس شاید

درحالیکه الهلالی‌ها بی‌صبرانه منتظر بازگشت نیمار هستند ژرژ ژسوس سرمربی این تیم گفت او قطعا تا ژانویه برنخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، زمان بازگشت نیمار علاوه بر هواداران الهلال برای ما هم اهمیت خاصی دارد. الهلال قرار است در لیگ نخبگان آسیا به مصاف استقلال و پرسپولیس برود و هنوز مشخص نیست آیا ستاره بزرگ برزیلی در این دو بازی حضور خواهد داشت یا نه.

نیمار چند ماهی است که به باشگاه الهلال برگشته و روند ریکاوری و تمرینات را با جدیت تمام پشت سر می‌گذارد. او بارها به طعنه و به صراحت اعلام کرده که بی‌صبرانه منتظر بازگشت به میادین است.

اما صحبتهای امروز ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل البکیریه در جام حذفی آب سردی بر سر نیمار و هوادارانش ریخت.

سرمربی الهلال در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشت نیمار و ثبت شدن او در فهرست این تیم گفت:" نمی‌توانم زمان بازگشت نیمار را اعلام کنم. من تا زمانی که اطلاعاتی واضح و دقیق از طرف تیم پزشکی به من داده نشود، تا زمانی که یقین پیدا نکنم او آماده است با حداکثر آمادگی به میدان برود ثبتش نخواهم کرد. باید تا ژانویه صبر کنیم و آن موقع میزان آمادگی او را ببینیم".

به این ترتیب و با توجه به صحبتهای ژسوس، نیمار به بازی با استقلال که روز چهار نوامبر برگزار می‌شود نخواهد رسید. اما با توجه به اینکه بازی پرسپولیس و الهلال در فوریه برگزار می‌شود این احتمال وجود دارد که نیمار در آن بازی مقابل سرخپوشان ایرانی حضور داشته باشد.

سرمربی الهلال نیمار را تا ژانویه راه نمی‌دهد / نیمار به استقلال نمی‌رسد، به پرسپولیس شاید 2