جمعه 27 مهر 1403

سرمربی بارسا محبوب خبرنگاران اسپانیایی / به فلیک خوبی کنید جبران می‌کند: حتی یک آب نبات!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی بارسا محبوب خبرنگاران اسپانیایی / به فلیک خوبی کنید جبران می‌کند: حتی یک آب نبات!

هانسی فلیک خبرنگاری که هفته پیش به او آب‌نبات تعارف کرد تا مانع سرفه‌هایش بشود را فراموش نکرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک امروز ثابت کرد حافظه قوی‌ای دارد و کسانی که به او کمک می‌کنند را فراموش نخواهد کرد. سرمربی آلمانی مشخصا تلاش دارد با خبرنگاران اسپانیایی رابطه‌ای صمیمی‌تر برقرار کند.

هفته گذشته در آستانه دیدار بارسلونا مقابل ختافه هانسی فلیک در نشست مطبوعاتی ناگهان با سرفه‌های شدید مواجه شد. سرفه‌های پشت سر هم امان هانسی را گرفته بود. او سعی کرد با آب خوردن سرفه‌ها را پشت سر بگذارد ولی ظاهرا سرفه او را رها نمی‌کرد. در این میان یک خبرنگار به سمت فلیک رفت و آب‌نباتی به او داد تا به آرامش گلویش کمک کند.

فلیک سه روز بعد از آن ماجرا امروز بار دیگر در نشست خبری شرکت کرد. کنفرانس مطبوعاتی سرمربی بارسلونا پیش از بازی فردا مقابل اوساسونا.

سرمربی بارسلونا به محض ورود به سالن خبرنگاری که سه روز پیش به او کمک کرده بود را شناخت. فلیک به سمت این خبرنگار که ژاوی لموس نام دارد رفت و شروع به خوش و بش کرد.

فلیک بعد از خوش و بش کردن و تشکر از این خبرنگار شبکه تلویزیونی Esports3 یک بسته آب‌نبات که از پیش تهیه کرده بود را به او داد و دستش را به گرمی فشار داد. فلیک سپس لبخند‌زنان راهی صندلی خود شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی بارسا محبوب خبرنگاران اسپانیایی / به فلیک خوبی کنید جبران می‌کند: حتی یک آب نبات! 2
سرمربی بارسا محبوب خبرنگاران اسپانیایی / به فلیک خوبی کنید جبران می‌کند: حتی یک آب نبات! 3