دوشنبه 2 مهر 1403

سرمربی فرانسه: ایران نمی‌خواست بازی کند و ما را اذیت کرد!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سرمربی فرانسه: ایران نمی‌خواست بازی کند و ما را اذیت کرد!

با وجود کم‌کاری مشهود بازیکنان تیم ملی فوتسال فرانسه در دیدار با ایران، سرمربی خروس‌ها از سبک بازی ایران انتقاد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی 2024 ازبکستان واکنش‌های مختلفی از اهالی فوتسال جهان برانگیخت. از اتهام تبانی سرمربی لیبی تا سرمربی تایلند که از واژه «رسوایان جهان» در قبال ایران استفاده کرد.

رافائل رنو، سرمربی تیم ملی فرانسه در واکنش به انتقادات مطرح شده نسبت به کیفیت پایین دیدار با ایران، با جریان منتقد همراه شد و گفت: از این سناریو شگفت‌زده و ناامید شدیم. این مسابقه‌ای بود که باید آن را فراموش کرد. این شرایط برای فوتسال شر‌م‌آور بود، اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا این اتفاق را پاک کنیم. این مسیر برای ما بهتر است، اما هدف‌مان این بود که کارت نگیریم و مصدوم نشویم.

اتهام به تیم ملی فوتسال برای بازی با فرانسه / لیبی شاکی شد!

وی انگشت اتهام را به سمت پیروز مسابقه نشانه گرفت و تصریح کرد: ایران تیم چهارم دنیاست و می‌توانست بازی معمولی خودش را ارائه کند. تیم حریف نمی‌خواست بازی کند و این مسئله بود که ما را اذیت کرد! می‌خواستیم منتظر (حمله) آنها بمانیم تا ضدحمله بزنیم، اما انتظار چنین نگرشی را از ایران نداشتیم!

همچنین کوین رامیرز، کاپیتان تیم ملی فرانسه درباره این مسابقه گفت: می‌دانیم که بهترین بازی خودمان را به نمایش نگذاشتیم. خسته بودیم و کارت‌های زرد و قرمز در ادامه مسابقات تأثیرگذار هستند. ما روی مرحله بعدی تمرکز کردیم و حالا تورنمنت جدیدی را آغاز می‌کنیم.

صدرنشینی و برد ناخواسته ایران مقابل فرانسه

تیم‌های ملی ایران و فرانسه هر دو تلاش می‌کردند به‌عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود کنند و اصراری برای کسب پیروزی در این بازی نداشتند. شاگردان وحید شمسایی با نتیجه 4 بر یک بر فرانسه غلبه کردند تا با صدرنشینی گروه F، در دور یک‌هشتم نهایی حریف مراکش شوند.