پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سرمربی موناکو:/ ماشین جنگی فلیک با حذف یامال متوقف نمی‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی موناکو:/ ماشین جنگی فلیک با حذف یامال متوقف نمی‌شود

آدی هوتر، سرمربی موناکو، در آستانه بازی با بارسلونا گفت متوقف کردن لامین یامال برای توقف ماشین ترسناک هانسی فلیک کافی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که با سرمربی جدیدش هانسی فلیک فصل را در لالیگا فوق العاده آغاز کرده فردا شب در روز اول لیگ قهرمانان در فرانسه به مصاف موناکو می‌رود.

آدی هوتر، سرمربی موناکو، امروز در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا به کیفیت بالای بارسا در شروع فصل اذعان کرد ولی در پاسخ به سوالات متعدد درباره لامین یامال گفت قدرت بارسای فلیک تنها به این ستاره جوان محدود نیست.

سرمربی موناکو گفت:" وقتی سرود چمپیونزلیگ را می‌شنوید امکان ندارد هیجان‌زده نشوید. من نمی‌توانم انکار کنم که ما در موناکو هیجان‌زده هستیم. بازی در چمپیونزلیگ به خودی خود آدم را هیجان‌زده می‌کند به خصوص که در اولین بازی قرار است به مصاف بارسا برویم. آن هم در خانه خودمان. منظورم این نیست که هیجان ما بد است. نه اتفاقا از این بهتر نمی‌شود. ما آماده‌ایم".

آدی هوتر وقتی درباره هیجان حضور در چمپیونزلیگ صحبت می‌کند بی‌دلیل نیست او در پنجاه و چهار سالگی برای اولین بار است که حضور در این تورنمنت را به عنوان سرمربی تجربه می‌کنند.

او در ادامه از تیمش خواهان این شد که شجاعتی بیشتر از همیشه به نمایش بگذارند. این مربی اتریشی در پاسخ به سوالهای متعدد درباره درخشش لامین یامال گفت:" حتی اگر بتوانیم یامال را از جریان بازی خارج کنیم آنها ستاره‌های خیلی زیادی دارند. بنابراین باید مثل یک تیم دفاع کنیم و ما همین کار را خواهیم کرد. آنها لواندوفسکی را دارند و همینطور چندین بازیکن جوان بسیار بااستعداد. ولی ما هم دنیس زکریا، تاکومی مینامینو و چندین بازیکن باتجربه دیگر داریم و البته استعدادهای جوان درست مثل بارسلونا".

سرمربی موناکو:/ ماشین جنگی فلیک با حذف یامال متوقف نمی‌شود 2