شنبه 31 شهریور 1403

سرمربی ناپولی در آستانه دیدار با یووه / با افزایش سن یا احمق می‌شوید یا پیشرفت می‌کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی ناپولی در آستانه دیدار با یووه / با افزایش سن یا احمق می‌شوید یا پیشرفت می‌کنید!

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، می‌گوید تیمش برای دیدار با یوونتوس آماده است و می‌تواند از این بازی با دست پر خارج شود.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی، قهرمان فصل گذشته سری آ، با سرمربی جدیدش والتر ماتزاری امشب در تورین به مصاف یوونتوس می‌رود. ناپلی‌ها در رتبه پنجم جدول سری آ ایستاده‌اند و یوونتوس رتبه دوم را در اختیار دارد.

در نشست خبری پیش از این مسابقه، یک خبرنگار از سرمربی ناپولی پرسید مهمترین اقدام او در حال حاضر افزایش روحیه تیم است یا برطرف‌کردن اشتباهات فردی؟ ماتزاری در پاسخ گفت: «هر دو. شما سال‌ها پیش مربی‌گری من را دیده‌اید. با گذشت زمان، شما یا احمق می‌شوید یا پیشرفت می‌کنید؛ ولی اگر به کاری که می‌کنید عشق بورزید و دائماً در حال مطالعه و افزایش دانش‌تان باشید و بدانید که فوتبال دائم در حال تغییر است. به نظرم ما در مسیر صحیح حرکت می‌کنیم. ولی باید منتظر بمانم تا تیم را بهتر محک بزنم.»

ماتزاری در ادامه به بازی دشوار تیمش مقابل یوونتوس اشاره کرد و گفت: «ما فردا با یوونتوس بازی داریم. ببینیم چه پیش می‌آید. در این شکی نیست که آن‌ها تیم بزرگی هستند. من مطمئنم که می‌توانیم در این بازی خوب نتیجه بگیریم. بچه‌ها خواسته‌های من را به خوبی اجرا می‌کنند و البته در چنین بازی‌هایی به شانس هم نیاز دارید. امیدوارم بچه‌ها در این مدت روحیه بیشتری پیدا کرده باشند و فوتبالی که بلدند را به بهترین شکل به نمایش بگذارند.»