شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرمربی یونایتد نامه استعفایش را آماده کرده / پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی یونایتد نامه استعفایش را آماده کرده / پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!

یک رسانه انگلیسی مدعی شد اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد به زودی استعفای خود را علام کند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد امشب در دیداری بسیار مهم در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف کاونتری می‌رود خبری که دقایقی پیش توسط روزنامه میرر منتشر شد این باشگاه را وارد حاشیه کرده است.

در این گزارش ادعا شده که اریک تن‌هاخ متوجه شده مالک جدید باشگاه، سر جیم راتکلیف، قصد اخراج او را دارد و به همین علت آماده است که به زودی استعفای خود را رسانه‌ای کند.

راتکلیف چند ماه پیش 27.7 درصد سهام باشگاه منچستریونایتد را از خانواده گلیزر خریداری کرد ولی در این معامله شرطی وجود دارد که مدیریت فوتبالی یونایتد را به عهده راتکلیف می‌گذارد. راتکلیف از ماه فوریه که حضورش به عنوان مالک جدید یونایتد تایید شد تا امروز به صورت علنی از اریک تن‌هاخ حمایت نکرده است.

این صحبتها درباره اخراج یا استعفای قریب‌الوقوع تن‌هاخ در حالی مطرح می‌شود که از قرارداد او با باشگاه یک سال دیگر باقی مانده است.

در گزارش میرر اشاره شده که تغییرات جدید در هرم مدیریتی یونایتد هم در تصمیم تن‌هاخ به استعفا تاثیرگذار بوده است. اخیرا عمبر بردا از منچسترسیتی به عنوان مدیر عامل باشگاه منصوب شد و دیشب هم منچستریونایتد منصوب شدن جیسون ویلکاکس به عنوان مدیر فنی را اعلام کرد. انتظار می‌رود در روزهای آینده دن اشوورث هم از نیوکسل به یونایتد آمده و مدیریت ورزشی شیاطین رخ را به عهده بگیرد. تن‌هاخ فکر می‌کند این افراد که بدون مشورت با او به عنوان مدیران فوتبالی یونایتد منصوب شده‌اند قرار است جانشین او را برای فصل آینده انتخاب کنند.

سرمربی یونایتد نامه استعفایش را آماده کرده / پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم! 2
سرمربی یونایتد نامه استعفایش را آماده کرده / پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم! 3