شنبه 31 شهریور 1403

سرمربی یوونتوس حامی ژوزه / ستایش از رقیب: ایتالیا با اخراج مورینیو ضرر کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی یوونتوس حامی ژوزه / ستایش از رقیب: ایتالیا با اخراج مورینیو ضرر کرد!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به اخراج ژوزه مورینیو از رم واکنش نشان داد و گفت او در جالوروسی عالی کار کرده و فوتبال ایتالیا مربی مهمی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، به دست آوردن تنها یک پیروزی در شش بازی سری آ باعث شد کاسه صبر مدیران رم لبریز شود و دیروز صبح حکم اخراج ژوزه مورینیو توسط آنها امضا شد.

اخراج ناگهانی و غیرمنتظره مورینیو در میانه فصل با انتقادهای زیادی مواجه شده است. بسیاری از دوست‌داران مورینیو معتقدند اخراج او که یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید به این سبک و سیاق بی‌احترامی بوده است.

خیلی از فوتبالدوستان ایتالیایی با اشاره به اینکه مورینیو رم بی‌ستاره را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا و سپس فینالیست شدن در لیگ اروپا رسانده می‌گویند معلوم نیست رم از یک مربی چه انتظاری دارد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، امروز به اخراج رقیب و همکارش واکنش نشان داد و از مورینیو دفاع کرد.

سرمربی یووه در مصاحبه با اسکای گفت:" از اخراج مورینیو متاسفم. فوتبال ایتالیا مربی مهمی را از دست داد. افتخارات ژوزه در دوران مربی‌گری‌اش و همچنین کارهایی که او در رم انجام داد استثنایی بود. وقتی از بیرون گود نگاه کنید به نظر می‌رسد که همه چیز ساده به دست می‌آید. من و ژوزه رابطه خوبی داشتیم و من واقعا متاسفم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و همینطور برای دانیله ده‌روسی هم در شروع کارش به عنوان مربی آرزوی موفقیت دارم".

سرمربی یوونتوس حامی ژوزه / ستایش از رقیب: ایتالیا با اخراج مورینیو ضرر کرد! 2