شنبه 14 مهر 1403

سرنوشت تیم ملی اسپانیا در گرو انتخابات فدراسیون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرنوشت تیم ملی اسپانیا در گرو انتخابات فدراسیون!

آینده لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، به انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور بستگی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوئیس دلا فوئنته بار دیگر در نشست خبری روز جمعه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از دو بازی بعدی در لیگ ملت‌ها مطرح شد. در این نشست، دو بار از او درباره قراردادش سوال شد.

ابتدا دلا فوئنته گفت: «مهم این است که مشکل فدراسیون فوتبال اسپانیا به نفع این نهاد و فوتبال اسپانیا حل شود و سپس در مورد قرارداد من صحبت شود. این موضوع اکنون من را نگران نمی‌کند، مذاکرات بسیار پیشرفته‌ای داریم. امیدواریم که در دسامبر، وقتی همه چیز حل شود، این موضوع نیز حل شود. و اگر نه، زمان توضیح هر یک از طرفین خواهد بود که چه اتفاقی افتاده است. اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این باره نیست.»

چند دقیقه بعد، او تأکید کرد که انتظار دارد پس از پایان فرآیند انتخابات در فدراسیون فوتبال اسپانیا، «همه چیزهایی که درباره‌شان صحبت کرده‌ایم، عملی شود. به همین دلیل من بسیار آرام هستم و فدراسیون نیز باید آرام باشد. تعهدی برای آرامش هر دو طرف وجود دارد.» 

تا زمان برگزاری انتخابات، فدراسیون نمی‌تواند قرارداد جدیدی با لوئیس دلا فوئنته امضا کند.

در چهارم ژوئن گذشته، فدراسیون فوتبال اسپانیا، چند روز قبل از شروع یورو، قرارداد تمام اعضای تیم ملی را تمدید کرد تا بتوانند تحت این قرارداد جدید به یورو بروند، زیرا تمام قراردادهای آنها در 30 ژوئن، در اواسط برگزاری یورو، به پایان می‌رسید.

حالا زمان صحبت درباره قرارداد جدید است و گفته می‌شود که پس از برگزاری انتخابات فدراسیون، اولین موضوعی که بررسی می‌شود، آینده دلا فوئنته خواهد بود.

سرنوشت تیم ملی اسپانیا در گرو انتخابات فدراسیون! 2