جمعه 5 تیر 1405

سرویس‌دهی در خط 2 متروی تهران به حالت عادی بازگشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی زند اعلام کرد: در ساعت 11:24 روز جاری به علت بروز نقص فنی در یکی از قطار‌ها در ایستگاه شهید نواب صفوی به مقصد صادقیه، سرویس‌دهی در حدفاصل این ایستگاه تا صادقیه با اختلال همراه بود. وی افزود: با اعزام قطار امدادی و انجام عملیات کوپل، در ساعت 12:07 تردد قطار‌ها در تمامی مسیر خط 2 از سر گرفته شد. زند تصریح کرد: در مدت زمان توقف، تردد قطار‌ها...