جمعه 28 اردیبهشت 1403

سرپرست عالی نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی منصوب شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سرپرست عالی نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را منصوب کرد. طی حکمی از سوی معاون وزیر و ئییس سازمان امور دانشجویان، حشمت‌اله علی‌نژاد سرپرست دانشگاه مازندران به عنوان سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب شد.

متن حکم انتصاب علی نژاد به این شرح است: «احتراما، همانگونه که استحضار دارید اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه، تابستان سال جاری و به میزبانی آن دانشگاه برگزار می‌شود. به این لحاظ با اغتنام فرصت و ابراز تشکر از پذیرش میزبانی و مسوولیت برگزاری این رویداد، جنابعالی به عنوان سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب می شوید. امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال و بکارگیری نیروهای متعهد و کار آمد و بهره مندی موثر از امکانات استان شاهد برگزاری با شکوه و خاطره انگیز این دوره از المپیاد باشیم.

لازم به ذکر است اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه، تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت علوم تحقیقات و فناوری المپیاد دانشجویی هاشم داداش پور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است