شنبه 9 تیر 1403

سرپرست وزارت امور خارجه: مسیر مذاکرات رفع تحریم برای دولت چهاردهم، درست و هموار است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سرپرست وزارت امور خارجه: مسیر مذاکرات رفع تحریم برای دولت چهاردهم، درست و هموار است + فیلم

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه پس از جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به مجاهدت‌های شهید جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی در راه رفع تحریم‌ها گفت: مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد. امروزه همه شاهد هستند ایران یک مسیر درست و منطقی را در عرصه مذاکرات دنبال کرده است. وی افزود: امروز در یک شرایط ممتاز در عرصه مذاکرات قرار داریم؛...

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه پس از جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به مجاهدت‌های شهید جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی در راه رفع تحریم‌ها گفت: مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد. امروزه همه شاهد هستند ایران یک مسیر درست و منطقی را در عرصه مذاکرات دنبال کرده است.

وی افزود: امروز در یک شرایط ممتاز در عرصه مذاکرات قرار داریم؛ دولت جدید با انرژی و نیروی جدید می‌تواند در این مسیر حرکت کند.

سرپرست وزارت امور خارجه در ادامه گفت: برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و تثبیت حقوق هسته‌ای مسیر درست و همواری است و می‌توان برای استیفای حقوق ملت ایران پیش رفت. برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها مسیر درست و همواری است.

باقری تصریح کرد: سیاست همسایگی دولت آیت الله رئیسی هیچ معارضی در داخل و خارج ندارد. شهید رئیسی به صراحت از ابتدای دولت اعلام کرد هم مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را به طور جدی دنبال می‌کنیم هم مسیر مذاکرات را.