چهارشنبه 4 مهر 1403

سفر پرماجرای مانشافت به کمپ تیم ملی / ملی‌پوشان آلمان با قطار جابجا شدند، با تاخیر فراوان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سفر پرماجرای مانشافت به کمپ تیم ملی / ملی‌پوشان آلمان با قطار جابجا شدند، با تاخیر فراوان!

ستاره‌های تیم ملی آلمان با قطار به کمپ آماده‌سازی نهایی‌شان برای یورو منتقل شدند و به دلیل تاخیر قطار ساعت‌ها در ایستگاه معطل ماندند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان امروز محل تمرین خود را تغییر داد. آنها به دستور یولیان ناگلزمان پنج روز گذشته را در یک کمپ موقت در تورینگیا سپری کردند و امروز با پایان این اردوی موقت راهی کمپ نهایی‌شان در هرتسوگن آوراخ شدند. اما سفر آنها به سفری عجیب و پرماجرا تبدیل شد.

تیم ملی آلمان قرار بود با قطار از کمپ موقتش به کمپی منتقل شود که تا پایان یورو 2024 در آن حضور خواهد داشت. این در نوع خود نکته جالبی است چه بسا بعضی تیم‌های ملی که ستاره‌هایشان اگر متوجه بشوند به جای پرواز با هواپیما قرار است با قطار به کمپ تمرینی جابه‌جا شوند اعتراض کنند ولی آلمان‌ها به راحتی سفر با قطار را پذیرفته بودند.

بر خلاف آنچه درباره نظم آهنین در آلمان و حرکت صد درصد دقیق قطارها در این کشور گفته می‌شود دویچه‌بان، راه‌آهن ملی آلمان، مدت‌ها است با اعتراض گسترده شهروندان مواجه است. علت، تاخیرهای همیشگی قطارها است.

این اتفاق امروز هم برای ستاره‌های آلمان رخ داد. ملی‌پوشان آلمان مدتی طولانی در ایستگاه منتظر رسیدن قطار بودند و در نهایت به آنها اعلام شد قطار از ایستگاه مبدا دیر حرکت کرده و باید منتظر رسیدن قطار باشند.

ایستگاه قطار ارفورت شاهد هجوم هوادارانی بود که متوجه شده بودند ملی‌پوشان کشورشان در ایستگاه حضور دارند. ماموران امنیت ایستگاه موفق شدند از هجوم این هواداران به داخل ایستگاه جلوگیری کنند چرا که این می‌توانست امنیت ایستگاه قطار را به خطر بیندازد.

در نهایت قطار حامل ملی‌پوشان با تاخیر از راه رسید و تیم ملی آلمان با دو واگن از این قطار راهی کمپ تمرینی خود شد.

سفر پرماجرای مانشافت به کمپ تیم ملی / ملی‌پوشان آلمان با قطار جابجا شدند، با تاخیر فراوان! 2
سفر پرماجرای مانشافت به کمپ تیم ملی / ملی‌پوشان آلمان با قطار جابجا شدند، با تاخیر فراوان! 3