سه‌شنبه 17 مهر 1403

سلبریتی‌های خیانتکار؛ بازیگرانی که به خاطر جایزه توخالی و تشویق بیگانگان، دروغ می‌گویند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سلبریتی‌های خیانتکار؛ بازیگرانی که به خاطر جایزه توخالی و تشویق بیگانگان، دروغ می‌گویند

مرادی با اشاره به اینکه عده‌ای به خاطر تشویق بیگانگان، علیه نظام و انقلاب حرف بیهوده می‌زنند، گفت: برخی هنرمندان در جشنواره کن به کشورشان خیانت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: برای همگان مشخص است که صحبت های ترانه علیدوستی و همکارانش در جشنواره کن بویی از شرافت به همراه نداشت.

وی افزود: این افراد به این راحتی در کشور بیگانه به خاطر جایزه تو خالی و تشویق بیگانه، حرف های مفت و بیهوده زده اند که نشان دهنده خیانت آنها به این خاک و کشور است.

کارگردان لرستانی در پاسخ به سخنان بیهوده علیدوستی، تصریح کرد: اینها چه میدانند مبارزه چیست، مبارزه را مادری می داند که سالهاست چشم انتظار ردی از فرزند مفقودالاثرش موهایش سفید شده است، مبارزه را فرزندی می داند که پدر مرزبانش را در مرزهای ایران تقدیم کرده است که حتی شماهایی که بویی از معرفت نبرده اید با زندگی لاکچری تان، راحت باشید و کسی نتواند به ذره ای از این خاک دست درازی کند.

مرادی بیان کرد: مبارزه را مادری می داند که پنج فرزندش را در میدان مبارزه با کفر تقدیم این آب و خاک کرده است و آخ نمی گوید. اما جای تاسف دارد که شماها بر علیه خاک خود سیاه‌نمایی می کنید و انگار یادتان رفته که همین ایران شما را به اینجا رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: یادتان رفته که از جشنواره های همین آب و خاک جایزه ها را نوش جان کرده و آدم حسابی شده اید و حالا به همه چیز پشت پا می زنید، واضح و روشن است که شرافت و معرفت در وجود شما جایی ندارد که اینگونه بی شرمانه علیه نظام و انقلاب صحبت می کنید.

انتهای پیام /