یک‌شنبه 1 مهر 1403

سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس)

مدافع پرتغالی الخور با اشتباه‌های سریالی کاری کرد تا بغداد بونجاح گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال در حالی شب گذشته در حضور امید ابراهیمی موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل الخور شد که مدافع حریف با اشتباه‌های متوالی موجب شد تا نخستین گل این بازی به ثمر برسد و اتفاق مشکوکی در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر رقم بخورد.

روبن سمدو، مدافع سرشناس الخور که تجربه سه بازی برای تیم ملی پرتغال را دارد و در باشگاه‌های پورتو، المپیاکوس یونان، اسپورتینگ لیسبون، ویارئال و... عضویت داشته و در دو سال اخیر برای تیم‌های قطری به میدان رفته، اشتباه مرگباری برای گلزنی بغداد بونجاح در دقیقه 18 دیدار مقابل الشمال انجام داد.

این مدافع سابقا ملی‌پوش پرتغالی که تجربه تقابل با پرسپولیس را همراه با الدحیل قطر دارد و سال گذشته هم نیم‌فصل در این تیم عضویت داشت و در دور برگشت برای المرخیه به میدان رفت، در پنجمین بازی فصل خود برای الخور منجر به گل اول بازی برای یاران ابراهیمی شد.

حرکتی که روبن سمدو در دقیقه 18 بازی دیشب مقابل الخور انجام داد و گل اول بازی وارد دروازه الخور شد، کاملا مشکوک به شرط بندی بود که نسبت به آن پرداخته شده و به شکل مشکوکی به ثمر رسیده است.

سمدو در این لحظه اولین پاس را از گلر الخور گرفت و در حالی که می‌توانست به هافبک دفاعی تیمش پاس رو به جلو بدهد یا آن را دفع کند، توپ را نگه داشت!

سمدو در این لحظه چندین بار اصرار به اشتباه داشت و انگار منتظر بود تا یک بازیکن حریف توپ را از او بگیرد و تبدیل به گل کند که در نهایت بغداد بونجاح این کار را انجام داد و در نهایت هم مدافع پرتغالی با لبخند به این صحنه نگاه کرد و نظاره‌گر شادی ستاره الجزایری و بازیکنان الشمال بود.

این مدافع با حرکت رو به جلو و دوباره چرخش عجیب به عقب و سمت محوطه جریمه خودی، خطر را سمت دروازه تیمش نگه داشت این مدافع با حرکت رو به جلو و دوباره چرخش عجیب به عقب و سمت محوطه جریمه خودی، خطر را سمت دروازه تیمش نگه داشت نزندیک بود سمدو اینجا با حرکت مبتدیانه خود توپ را به مهاجم الشمال بدهد و تیمش را به دردسر بیاندازد که دریبل مشکوک به اشتباه عمدی او با خوش شانسی جواب داد! سمدو در این لحظه تصمیم گرفت به بازیکن همدست خود پاس بدهد و خطر را دفع کند، اما توپ دوباره به سمت او برگشت و پاس داده شد این پاس به عقب دوباره برای سمدو و عدم استقبال او از گرفتن توپ، کاری کرد تا اشتباه سریالی این مدافع تکمیل شود و بغداد بونحاح با فرصت‌طلبی و توپ‌ربایی و در ادامه شوت محکم گلزنی کند
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس) 2
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس) 3
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس) 4
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس) 5
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس) 6
سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!/ گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر (عکس) 7