سه‌شنبه 17 مهر 1403

سه مصدومیت در یک پا؛/ فوتبال زاپاتا با یک ضربه تمام شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سه مصدومیت در یک پا؛/ فوتبال زاپاتا با یک ضربه تمام شد!

دووان زاپاتا، مهاجم کلمبیایی تورینو، با مصدومیت سنگین از سه ناحیه پای چپ مواجه شد و به این ترتیب تا پایان فصل غایب خواهد بود‌.

به گزارش ورزش سه، در جریان بازی پرگل تیم های اینتر و تورینو در هفته هفتم رقابت های سری آ که با برتری 3-2 یاران مهدی طارمی به پایان رسید، دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی تورینو در دقایق پایانی دچار مصدومیت سنگین از ناحیه رباط صلیبی شد و سریعا از زمین بازی خارج شد.

دو روز بعد از این اتفاق، باشگاه تورینو با انتشار بیانیه ای به نقل از پزشکان تیم در مورد زاپاتا توضیح داد:" امروز صبح پای مصدوم دووان زاپاتا تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت و متاسفانه باید اعلام کنیم پای چپ او دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی قدامی، مینیسک میانی و مینیسک جانبی شده و متاسفانه او تا پایان فصل قادر به حضور در مستطیل سبز نخواهد بود. به امید آنکه او را هرچه زودتر دوباره با بازوبند کاپیتانی در زمین ببینیم. در کنارت هستیم و تورا در آغوش می‌گیریم دووان."

گفتنی است زاپاتا که در آستانه 34 سالگی قرار دارد، از سال 2013 تاکنون در فوتبال ایتالیا حضور دارد و در این سال ها با پیراهن تیم های ناپولی، اودینزه، سمپدوریا، آتالانتا و تورینو به میدان رفته و موفق به ثبت 113 گل در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در ایتالیا شده است.