یک‌شنبه 1 مهر 1403

سورپرایز آنچلوتی برای فینال روی نیمکت است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سورپرایز آنچلوتی برای فینال روی نیمکت است

اورلین شوامنی علی‌رغم مصدومیت اخیر، همراه با داوید آلابا و آندری لونین به عنوان بازیکن ذخیره برای بازی در ومبلی در فهرست رئال قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با قرار دادن اورلین شوامنی در لیست بازیکنان ذخیره برای بازی مقابل بوروسیا دورتموند در ومبلی، پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا 24-2023، باعث تعجب همگان شد.

شوامنی از چه مصدومیتی رنج می‌برد؟ هافبک فرانسوی در مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ در دقیقه هفتاد به دلیل مصدومیت از ناحیه پا مجبور به ترک زمین شد. او به همین دلیل چهار بازی اخیر سفیدها را از دست داده است و با وجود حضور در لیست ذخیره‌ها، انتظار نمی‌رود در لندن به میدان برود. آنچلوتی در اوایل این هفته تایید کرد که ستاره سابق موناکو برای این بازی در دسترس نخواهد بود، اگرچه او برای آمادگی جسمانی خود، تمرینات سبکی را انجام داده است.

آیا داوید آلابا برای بازی مقابل دورتموند در دسترس است؟ داوید آلابا که در ماه دسامبر دچار پارگی رباط صلیبی شد و تا فصل آینده نمی‌تواند بازی کند، علی‌رغم اینکه نمی‌تواند بازی کند، در لیست ذخیره‌ها قرار گرفته است.

هر تیم در لیگ قهرمانان می‌تواند چند بازیکن ذخیره روی نیمکت داشته باشد؟ کل اعضای تیم آنچلوتی برای سفر به لندن 23 نفر هستند، اگرچه آنچلوتی تنها می‌تواند از 21 بازیکن استفاده کند.

قوانین به تیم‌ها اجازه می‌دهد 12 بازیکن ذخیره روی نیمکت داشته باشند، اما سفیدها تصمیم گرفتند تنها با 10 بازیکن ذخیره به میدان برود.

این لیست شامل دروازه‌بان ذخیره آندری لونین می‌شود که پیش از این برای بازی فیکس در نظر گرفته شده بود، اما در اوایل هفته به دلیل آنفولانزا از ترکیب خارج شد. این بازیکن اوکراینی روز شنبه به لندن رسید و به همراه کپا روی نیمکت می‌نشیند و تیبو کورتوا، دروازه‌بان اصلی تیم، درون دروازه قرار خواهد گرفت.

سورپرایز آنچلوتی برای فینال روی نیمکت است 2